Gå til innhold

Er det Kazaa som gjør det??


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Jeg hadde nærmest null plass igjen på disken, så jeg så igjennom en del filer for å se om det var noen son kunne slettes. Kom da over MASSE reklamefiler og en del sex relaterte filer som lå inne på PCen. Jeg har ikke sett noe av dette før, bortsett fra at jeg kjente igjen noen av reklamenavnene fra reklamene på Kazaa...

Også leste jeg et sted at den nye versjonen av Kazaa (jeg har den) legger inn reklame på disken til de som laster ned denne versjonen eller noe i den duren, så er det dette som har skjedd??

Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre dette, eller er det best å bare slette hele Kazaa? Trenger all hjelp jeg kan få, er helt grønn på dette området!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...