Gå til innhold

Mirakel!!

Gjest Heidi (K & H)

Anbefalte innlegg

Gjest Heidi (K & H)

Godt å se at det nesten er fritt frogamle kjente her inne, samtidig så har jeg noe jeg gjerne vil fortelle til alle som har vært her inne i "min" tid :o)

Kort fortalt: Fikk en datter ved hjelp av ICSI juni 01. Etter 5 års forsøk på å få barn.

Nå har MIRAKELET skjedd!! jeg er gravid igjen!! Helt på egenhånd!!!!

Hvis alt går som det skal så får Katarina en søster eller bror i mnd.skiftet mars\april!!

Så gi ikke opp folkens! Jeg er et vandrende eksempel på at undere skjer.

Stoor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke gammel kjent av deg akkurat men...

Gratulerer så mye med ny graviditet. ...Jeg har opplevd det samme som deg (nesten da..)

Etter at vi fikk en ivf gutt i okt 99 prøvde vi oss på et søskenforsøk i januar i år. Det måtte avbrytes pga fare for overstimulering...og gjett - så ble vi altså gravide av oss selv - termin 9. januar 2003.

Lykke til videre med barn og svangerskap! Undrer skjer altså stadig vekk...

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ble du gravid på ditt første ICSI? Hvor tok du forsøket hen? Måtte dere ta ICSI pga dårlig sædkvalitet?

Vi skal selv til vårt 3. ICSI forsøk nå pga dårlig kvalitet så det er derfor jeg spør så mye :-)

Gratulerer så mye!! Mirakler er stort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi (K & H)

Hei!

Ble du gravid på ditt første ICSI? Hvor tok du forsøket hen? Måtte dere ta ICSI pga dårlig sædkvalitet?

Vi skal selv til vårt 3. ICSI forsøk nå pga dårlig kvalitet så det er derfor jeg spør så mye :-)

Gratulerer så mye!! Mirakler er stort!!

Ja vi var kjempeheldige, så den satt på første forsøk.

Icsi pga dårlig sæd kvalitet.

Og vi hadde forsøket på Ullevål.

Det jeg forteller deg nå er kun noe vi har frosøkt, jeg kan ikke backe det opp med masse vitenskap og greier, men min mann har tatt tilskudd av: Zink, selen, e-vitaminer og forskjellige antioksydanter.

Har bl.annet tatt inntil 1000mg C-vit daglig.

Vi begynte med dette 2 mnd før forsøket i år 2000, og allerde ved eggutaket var det en bedring i sædkvaliteten, og nå er vi altså gravide.

Men hverken jeg eller KK på Ullevål kan si at det skyldes vitaminene, men.....Man vet jo aldri :o)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i "mirakel-gjengen" du også. Vi er noen stykker som har blitt gravide på egenhånd etter forsøk.

Og ingenting er jo bedre enn det, ikke sant?

hilsen marthea 23+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen i "mirakel-gjengen" du også. Vi er noen stykker som har blitt gravide på egenhånd etter forsøk.

Og ingenting er jo bedre enn det, ikke sant?

hilsen marthea 23+5

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rachel2

Gratulerer så masse til deg, kjempekoselilg! Det er godt å få ta del i litt solskinnshistorier,at det faktisk går an å få det til.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så hyggelig å høre !!! Gratulerer med mirakelet. Det blir jo stas når det kommer en liten bror eller søster till godklumpen.

For oss kan vi desverre ikke håpe på noe mirakel. Men det blir nok en tur til Danmark igjen i løpet av vinteren. Så får vi håpe det blir en liten bror/søster her også. Jeg gleder meg allerede - hvis vi får det til da.

Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...