Gå til innhold

uff


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

nå er jeg såååå trett og såååå sliten.

det som skulle være en rolig dag ble forvandlet til nok et mareritt.. som jeg bare ikke kunne unngå, så fikk ikk elagt meg på sofaen heller...

en av de firbente er blitt syk, har vært frem og tilbake til vet. klinikker i dag.

nå må jeg bare glemme hele tullingen noen timer, for om jeg ikk efår slappet av litt nå, tror jeg jeg klikker. ( helt..) og da får jeg ihvertfall ikke gjort noe fornuftig..

må opp tidlig i morra også, selv om jeg egentlig ikke orker, men må til dyrlegen igjen..

stakkaren ser ut som jeg føler meg.. og han ser ikke helt bra ut,.... for å si det mildt...

aghhhh. det tordner alltid rundt meg.

og i dag orker jeg ikke flere tunge avgjørelser. blir nok av dem i morra.

bare så lei meg nå.

kryss fingre og tær ok?

( for tullingen, ikke meg.. hehe.. eller,,,,...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Krysser fingrene både for den firbeinte og for deg!

Enn om du tok like mye hensyn til deg seg som du gjør til de pelskledte?

Lykke til i morgen! Skal tenke på deg og krysse fingre og tær for at alt går bra!

Har foresten maila deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...