Gå til innhold

Om vennindetråden


Nyco

Anbefalte innlegg

Takk takk for all støtte. Det var det jeg mente, at jeg umulig skulle måtte ringe rundt og be om unskyldning til alle, slik som en av disse asymetriske hengerævvene av en gubbe påstod!

Skulle noen av dem derimot være tøff nok til å komme opp og ta en prat på en ordentlig måte, er jeg selvfølgelig vilig til å høre, og muligens beklage enkelte kraftuttrykk jeg måtte ha brukt.

Så nå legger jeg den siste rest av samvittighet på hylla og gleder meg heller over de vennindene jeg har, som kjører fem mil med baby i baksetet for å hilse på MEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"asymetriske hengerævvene av en gubbe"

*flirer*

Det nå engang sånn at man må være selektiv når det gjelder venner også -som alt annet.

Jeg prioriterer helt klart de som gir meg noe positivt tilbake. Noen har nemlig tendens til å tappe deg for energi og det er slitsomt i lengden.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...