Gå til innhold

Oralsex.Har du noen gang ikke villet?


Gjest Xwoman

Anbefalte innlegg

Til jenter:

Har dere noen gang hatt sex med noen som ikke vile gi deg oralsex??Og hva var i såfall grunnen??

Til gutter:

Har du noen gang takket nei til å gi ei jente oralsex??Og hvis ja, hvorfor?? Kjenner dere noen som ikke liker det??

Vær så snill og svar ærlig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første: Jeg tror ikke noen mann noen gang har takket nei til oralsex.

For det andre: Jeg har selv takket nei fordi jeg følte at han jeg var sammen med bare gjorde det fordi jeg selv hadde gjort det hundrevis av ganger på han. Han virket rett og slett ikke tent på tanken. Og da ble heller ikke jeg særlig lysten.

Det hører med til historien at vi ikke lenger er sammen (ok, så er ikke det grunnen, men hvem vet - kanskje det kunne reddet hele forholdet?) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poltergeist

Både å gi og få oralsex er noe av det beste jeg vet innen sex.

Følelsen av å slikke en kvinne til hun kommer er bare herlig, man har på en måte en ekstrem "nærhet" som gir meg et ekstra kick!

Dessverre er jeg gift med en kvinne som ikke ser det på den måten. Joda, hun gir meg oralsex i ny og ne, hvilket hun er meget dyktig på, men når jeg vil gi henne det samme kvier hun seg og nekter de aller fleste ganger. Av og til vil hun men da er hun gjerne litt "pussa" og gir litt f.., hvis dere forstår.

Vi har snakket om det flere ganger og hun sier hun føler seg "skitten" der nede noe som selvsagt er bare tull, jeg kjenner ingen som er mere renslig enn henne. Kanskje er det nettopp her problemet ligger?

Ex dama var helt motsatt, hun simpelthen elsket å bli slikket og ville jeg skulle gjøre det både før og etter samleie. Hun fikk alltid de beste orgasmene på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Jeg tror ikke noen mann noen gang har takket nei til oralsex.

For det andre: Jeg har selv takket nei fordi jeg følte at han jeg var sammen med bare gjorde det fordi jeg selv hadde gjort det hundrevis av ganger på han. Han virket rett og slett ikke tent på tanken. Og da ble heller ikke jeg særlig lysten.

Det hører med til historien at vi ikke lenger er sammen (ok, så er ikke det grunnen, men hvem vet - kanskje det kunne reddet hele forholdet?) :-)

joda har takket nei og fått neitakk..

en grund er at avogtil har man ikke tid man bare må ha p...her undt nuh.

Ikke spesielt glad i oralsex når jeg har mensen heller.

fått nei...kvise på dingsen(:)) samme grunn som meg, ikke lyst etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissNaughty

joda har takket nei og fått neitakk..

en grund er at avogtil har man ikke tid man bare må ha p...her undt nuh.

Ikke spesielt glad i oralsex når jeg har mensen heller.

fått nei...kvise på dingsen(:)) samme grunn som meg, ikke lyst etc.

Jeg har fått både ja og nei når jeg har vært kåt og ønsket å bli slikket.

Kjærsten min nå sier ja,men gjør det aldri helt..Tror han synes det er flaut..skal gi han tid..Vet ikke helt hvorfor han aldri gjør det..

Jeg suger han,og vi nyter det begge.At han ikke slikker meg føler jeg meg litt snytt for igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått både ja og nei når jeg har vært kåt og ønsket å bli slikket.

Kjærsten min nå sier ja,men gjør det aldri helt..Tror han synes det er flaut..skal gi han tid..Vet ikke helt hvorfor han aldri gjør det..

Jeg suger han,og vi nyter det begge.At han ikke slikker meg føler jeg meg litt snytt for igrunn...

Jo, skjønner deg godt jeg:-)

Hvis man har følelsen av at gutten ikke liker det, er flau eller har det travelt blir man bare stresset og nyter det ikke selv, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Abnormal

Skjønner at jeg er unormal, men denne jenta synes altså oralsex er ekkelt.

Og å kysse etterpå... *jækk*..

heldigvis er samboeren min og jeg *samkjørte* på det punktet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissNaughty

Jo, skjønner deg godt jeg:-)

Hvis man har følelsen av at gutten ikke liker det, er flau eller har det travelt blir man bare stresset og nyter det ikke selv, nei.

Takk,Tigertrollet,godt at du forstår meg.

Jeg har ikke nytt oralsex med min nåværende kjæreste,og selv om han sier han vil slikke meg,blir det bare litt..Ikke nok til å nyte..Kanskje han er redd for hvordan han gjør det..Jeg spør han,jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jo, skjønner deg godt jeg:-)

Hvis man har følelsen av at gutten ikke liker det, er flau eller har det travelt blir man bare stresset og nyter det ikke selv, nei.

Damen hadde to grønne ringer på innsiden av låra og gikk til legen. Legen spurte: er du sammen med en sigøyner ? Ja svarte hun, hvordan det ? Da kan du si til han at øreringa hans ikke er ekte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,Tigertrollet,godt at du forstår meg.

Jeg har ikke nytt oralsex med min nåværende kjæreste,og selv om han sier han vil slikke meg,blir det bare litt..Ikke nok til å nyte..Kanskje han er redd for hvordan han gjør det..Jeg spør han,jeg:)

Det var lurt:-)

Håper det ordner seg;)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen hadde to grønne ringer på innsiden av låra og gikk til legen. Legen spurte: er du sammen med en sigøyner ? Ja svarte hun, hvordan det ? Da kan du si til han at øreringa hans ikke er ekte !

hehehe

Gullkorn fra avisannonser

Ikke alle leser gjennom annonsen sin før den sendes til avisen for trykking..

* Bulldog selges. Spiser det meste og liker barn.

* Fallskjerm selges. Brukt en gang, aldri åpnet, litt skitten.

* Fryseboks, 2 år gammel, laget for 2-3 personer.

* Tomannstelt, brukt én gang, byttes mot barnevogn.

* Fin leilighet med balkong uten innsikt.

* Liten stue på fjellet, med bastu på 65 kvadratmeter.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Someoneelse

Både å gi og få oralsex er noe av det beste jeg vet innen sex.

Følelsen av å slikke en kvinne til hun kommer er bare herlig, man har på en måte en ekstrem "nærhet" som gir meg et ekstra kick!

Dessverre er jeg gift med en kvinne som ikke ser det på den måten. Joda, hun gir meg oralsex i ny og ne, hvilket hun er meget dyktig på, men når jeg vil gi henne det samme kvier hun seg og nekter de aller fleste ganger. Av og til vil hun men da er hun gjerne litt "pussa" og gir litt f.., hvis dere forstår.

Vi har snakket om det flere ganger og hun sier hun føler seg "skitten" der nede noe som selvsagt er bare tull, jeg kjenner ingen som er mere renslig enn henne. Kanskje er det nettopp her problemet ligger?

Ex dama var helt motsatt, hun simpelthen elsket å bli slikket og ville jeg skulle gjøre det både før og etter samleie. Hun fikk alltid de beste orgasmene på denne måten.

Ellers så er hun som meg og ikke syns det er spesielt godt? Det forventes jo at man straks ankommer 7. himmel, men for meg skjer ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...