Gå til innhold

bare hyler av smerte,ingenting kan hjelpe meg


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

det er helt forferdelig å leve. det er grusomt. jeg blir kvalt av smerte. jeg lå å hylte og skreik på senga mi, selv om naboene kan høre det, så ble jeg redd på rommet mitt ,så plutselig mistet jeg helt kontrollen over pusten min som gikk i hundre,lenge.. helt forferdelig er det.. jeg fatter ikke dette.. og det verste er at alt er helt håpløst ,det fins ingenting som kan hjelpe meg, samtaler har jeg fått i ett år og det er like jævlig. er det normalt å hyle av smerte, er det slik livet skal være. tydeligvis. hvordan er det mulig å ha det så forferdelig vondt, bestevenninna mi har det det like vondt, skal menneskene bare ha det vondt. så ulidelig vondt vondt. klikker helt, skriker ut,hyler og hyler. jaja god natt alle sammen,drøm søtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du spør om det er normalt å hyle av smerte. Det vil jeg tro at det er hvis man har opplevd noe smertefullt, eller i det hele tatt hvis man bare føler at man har det vondt.

Du spør om menneskene bare skal ha det vondt, og på en måte tror jeg: ja. Ikke BARE ha det vondt, men jeg tror ikke man kommer unna smerten.

Det å være i live kan være så hardt. Det kan være hardt fordi man lever et sted der det er krig og man ser foreldrene sine blit skutt etc. etc., eller det kan være hardt fordi man alltid er sulten, alltid må leite etter mat, eller det kan være hardt, virkelig hardt, fordi man har det vondt inni seg. For alle oss som bor i Norge er det selvsagt det siste som gjelder.

Vi kan i hvert fall konstatere at smerte ikke er en ensom ting, i dette øyeblikk er det et uhyre antall mennesker som føler intens smerte - hva enten årsaken er indre eller ytre. Men det fins også mange som føler glede akkurat nå.

Det er et jævla mysterium hvorfor det skal være slik.

For min egen del kjenner jeg at jeg er forbanna og trist over ting jeg ikke gjorde, ting som ikke skjedde. Hvorfor sa jeg aldri til XXX at jeg likte henne, at jeg virkelig likte henne. Hvorfor måtte jeg beskytte meg ved å avvise henne. Nå er hun selvsagt sammen med Herr Idiot_Jævel. Vi har alle vårt skulle jeg tro.

trrish - jeg ønsker deg alt godt, alt. Du er ikke aleine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trrrish...

Det vil bli bedre - men det ser ut som om det tar tid. Høres ut som om du har hyperventilert, og at du er fryktelig fortvilet i kveld. Merkelig nok kan det hende at du har det helt annerledes i morgen...

Har det skjedd noe spesielt som har utløst smerten denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

trrrish...

Det vil bli bedre - men det ser ut som om det tar tid. Høres ut som om du har hyperventilert, og at du er fryktelig fortvilet i kveld. Merkelig nok kan det hende at du har det helt annerledes i morgen...

Har det skjedd noe spesielt som har utløst smerten denne gangen?

alt jeg gjorde var å våkne til en ny dag.

og det er jo det som er et av probleme, at i morgen kan jeg ha det bra igjen. da rekker jeg jo ikke gjøre en dritt med smerten når den er vekke så snart jeg har time hos psyken igjen. håpløst. ikke rart man får lyst til å arre seg selv, så vet man i det minste at smerten var ekte mens den var der. god natt *zzzz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt jeg gjorde var å våkne til en ny dag.

og det er jo det som er et av probleme, at i morgen kan jeg ha det bra igjen. da rekker jeg jo ikke gjøre en dritt med smerten når den er vekke så snart jeg har time hos psyken igjen. håpløst. ikke rart man får lyst til å arre seg selv, så vet man i det minste at smerten var ekte mens den var der. god natt *zzzz*

Men du kan fortelle psykiateren om nedturene og all smerten forbundet med dem. Dette er typisk for enkelte typer psykiske problemer, så psykiateren tror det nok når du forteller om det. Du trenger ikke vise ham smerten i tillegg.

Ha en best mulig natt, trrrish! Nå går jeg og legger meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trrrish!

Uff, det var vondt å lese innlegget ditt. Kjenner meg igjen. Har levd i et helvete av sorg, smerte, angst, depresjon og et tablettmisbruk, som jeg nå har vært ute av en god stund heldigvis, i fire år!

Livet har vært SVART. Men det finnes håp for ALLE. Jeg er heldig. Nå opplever jeg en enorm glede over livet, alt er lyst og godt. Rette medisiner har gjort sitt, og mye gledelig har skjedd.Jeg håper og tror at det samme kan skje deg. I den mørke tunnelen er det alltid et lys i enden, og det lyset vil du finne etterhvert du også, selv om det virker umulig.

Jeg ønsker deg virkelig alt godt. Det er vondt å ha det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...