Gå til innhold

udefinerbar sykdom?

Anbefalte innlegg

Gjest bekymret-79

Kjaere doktor online! har et ganske komplex problem, og lurer egentlig bare paa om det er noedvendig aa dra til lege eller ei. jeg har siden loerdag natt/soendag morgen ( mandag i skrivende stund) hatt enorme smerter i underliv, nederst i magen paa begge sider, og i "endetarmen". har tatt sterke smertestillende, men naar de ikke virker, er det saa vondt at jeg faar feber og nesten svimer av. jeg kan ikke sitte, for det gjoer saa vondt. det er mye bedre i dag, men er fortsatt ikke bra. venter i det lengste med aa dra til legen da jeg er i australia, og liker ikke gaa til legen naar jeg ikke vet hva det er! dette begynte etter jeg hadde sex med kjaeresten min, men dette har aldri skjedd foer, og det kan vel ikke vaere en sammenheng? det kjennes nesten ut som luft i magen, men gjoer vondt om jeg prover aa gaa paa wc, eller fise. jeg har ogsaa kyssesyken, og lurer paa om det kan vaere milten, leveren eller noe? beklager, dette ble langt, men haaper virkelig paa svar snart!sammendrag: vondt i "endetarmen"(kan ikke gaa paa do eller sitte normalt), vondt i livmorhalsen/underlivet, vondt i nedre del av magen/begge sider. paa forhaand takk for svar! med hilsen bekymret student

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6789-udefinerbar-sykdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Knut Erik Ånensen, Allmennlege

Til bekymret ang udefinerbar sykdom

Jeg er usikker på hva som feiler deg. Dette kan være en atypisk tarminfeksjon med luftsmerter, men jeg vil råde deg tilø å oppsøke lege hvis symptomene ikke gir seg i løpet av de nærmeste 1-2 dager.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/6789-udefinerbar-sykdom/#findComment-34412
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...