Gå til innhold

MSN kræsjer i ett sett :(


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Nå gidder jeg snart ikke mer av den msn-greia. Nesten hver gang jeg starter den, krasjer den. Så plutselig virker den helt fint i noen dager.

Må jeg avinstallere og laste ned på nytt, eller hva? Er det Norton-programmet som er for følsomt eller noe..? Har sånn crash-guard sak, men den fikser ingenting. Klikker på "fix", men det samme skjer neste gang jeg skal logge på. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min også! Og jeg har også Norton.

Kommer opp feilmelding .exe-greie.

Irriterende!

Samme her men det går ann å senke sikerheten ett trin når det gjelder tilgang for reklame, Klikk på Globen og endre til Medium på instillinger, Det bør holde, har du AD-Aware i tillegg så paserrer den på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her men det går ann å senke sikerheten ett trin når det gjelder tilgang for reklame, Klikk på Globen og endre til Medium på instillinger, Det bør holde, har du AD-Aware i tillegg så paserrer den på

Du mener normal (midtnivå) på brannmuren? Sånn at bare kjente trojanske hester kan passere? *vrinsk*

På reklamegreia står det bare aktiver/deaktiver.

Men tror du det har noe med hvorfor MSN krasjer?

Thank you:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjerringskinn

Jeg har MSN og Norton på XP og det fungerer kraschfritt her. Hvilken versjon av MSN har du, og er det andre programmer som gir feilmelding? I såfall kan det hende du trenger å reinnstallere hele sulamitten, dvs både OS og programmer, for etter en tids bruk så legger det seg ofte div rusk i maskinen.

Om du får opp en feilmelding ved krash, så forsøk å søke på den i f.eks Google. Er du heldig så har andre hatt samme feil og funnet løsningen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har MSN og Norton på XP og det fungerer kraschfritt her. Hvilken versjon av MSN har du, og er det andre programmer som gir feilmelding? I såfall kan det hende du trenger å reinnstallere hele sulamitten, dvs både OS og programmer, for etter en tids bruk så legger det seg ofte div rusk i maskinen.

Om du får opp en feilmelding ved krash, så forsøk å søke på den i f.eks Google. Er du heldig så har andre hatt samme feil og funnet løsningen!

Det er helt nytt, msn- programmet. Tror jeg dropper hele greia, icq er greiere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...