Gå til innhold

Amiga:-)


Spenning

Anbefalte innlegg

Godmorgen, snart våken? Har vært på jobb i to timer alt. Håper du får en bra dag nede i solfylte strøk:-) Her er det varmt men grått idag:-) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, jeg har netttopp stått opp og sitter er med første kaffekoppen. Jeg var våken for to timer siden men klarte heldigvis å sovne igjen. :-)

Her er det også grått og varmt så jeg har mest lyst til å dra ned til sydkysten, men hvis ikke svigerinna og mannen hennes drar så blir det nok ikke.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, jeg har netttopp stått opp og sitter er med første kaffekoppen. Jeg var våken for to timer siden men klarte heldigvis å sovne igjen. :-)

Her er det også grått og varmt så jeg har mest lyst til å dra ned til sydkysten, men hvis ikke svigerinna og mannen hennes drar så blir det nok ikke.

*klem*

God morgen til en ny dag.Er du igang med trening til din nye musikk? *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til en ny dag.Er du igang med trening til din nye musikk? *klem*

God morgen, jeg klarte ikke å logge av før i 4-tiden norsk tid i natt pga. den melodien, nå surrer den og går igjen og jeg må nok snart ha nye skruer til kontorstolen. *s*

Det blir nok litt dansinng i dag ja, må bare få lastet ned litt mer og laget meg en ny liste! :-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går jeg og ser på film! *s*

God morgen, det ble en lang middag på terassen i natt :-)) Håper det var en god film i natt ? Sovnet fort når vi kom inn i natt uten noen forstyrrelser:-(( så nå er jeg oppe igjen ........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, det ble en lang middag på terassen i natt :-)) Håper det var en god film i natt ? Sovnet fort når vi kom inn i natt uten noen forstyrrelser:-(( så nå er jeg oppe igjen ........

God morgen, jeg har sett bedre, men den var jo nesten ferdig da jeg klarte å logge av.

Nå er jeg trøtt men får ikke sove.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...