Trollmor Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei på deg! Har allerede satt 6 sprøyter. Skal ta den 7. i dag. Var på UL i dag, og gynekologen så 10 eggposer på ca. samme størrelse + noen små. Han syntes det var positivt at jeg hadde så mange på samme størrelse. Skal ta 3 sprøyter til, og så er det ny UL til mandag. Blir nok så vi reiser til mandag med ettermiddagsbåten over til Hirtshals. Setter profasien mandag kveld, uttak onsdag. Tirsdag skal mannen ha operativt uttak. Så nå vet jeg ihvertfall at det skjer ting inni der, var jo bekymret for det denne gangen også jeg, tenk om ikke sprayen hadde virket osv osv........Kan jo bli sprø av mindre!! ;o)) Selvfølgelig fant mannen ut at dekkene på bilen var på grensen til hva som er lovlig, så nå må vi ha nye dekk også!!! Alltid er det noe.....Får vel leve på Mc Donalds mat mens vi er i Århus. Det blir billigst ;o)) Vel, dette var en liten oppdatering fra meg. Lykke til kul med spraystart! Kjekt å være i gang igjen ) Og lykke til alle sammen, både "ventere", sprayere, sprøytere, rugere og gravide!!!! Stor klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Lykke til Trollmor. Følger spent med. ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei Trollmor! Så flott med 10 eggposer da! Tenk at du snart er klar til avreise allerede, det har gått så fort! (lett for meg å si..). Det er rart at man er like spent hver gang om det har utviklet seg eggposer. Jeg kommer til å være spent på om jeg får noen flere enn før, da har jeg bare hatt 7-8. Nå skal jeg jo ha litt høyere dose, så det blir spennende. Vi har bestilt hotellpakke med Colorline fra Larvik og hotell Royal (etter din anbefaling). Det blir jo deilig å bo sentralt også! Hva heter forresten den internettcafeen som du nevnte? Mc Donalds mat blir jo spennende da..Ellers så var det god mat og ganske rimelig på Jacob's Pitabar også.. Jeg skal tenke masse på deg/dere til uken! Ønsker deg masse lykke til! Denne gangen sitter'n! Eller sitter DEM! God tur, og kos dere i Århus! Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tieto Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei Trollmor! Lykke til fra meg også, jeg følger også spent med :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Hei Trollmor! Så flott med 10 eggposer da! Tenk at du snart er klar til avreise allerede, det har gått så fort! (lett for meg å si..). Det er rart at man er like spent hver gang om det har utviklet seg eggposer. Jeg kommer til å være spent på om jeg får noen flere enn før, da har jeg bare hatt 7-8. Nå skal jeg jo ha litt høyere dose, så det blir spennende. Vi har bestilt hotellpakke med Colorline fra Larvik og hotell Royal (etter din anbefaling). Det blir jo deilig å bo sentralt også! Hva heter forresten den internettcafeen som du nevnte? Mc Donalds mat blir jo spennende da..Ellers så var det god mat og ganske rimelig på Jacob's Pitabar også.. Jeg skal tenke masse på deg/dere til uken! Ønsker deg masse lykke til! Denne gangen sitter'n! Eller sitter DEM! God tur, og kos dere i Århus! Klem kul Hei igjen kul! Vi hadde også bestillt hotellpakka i god tid, og det var lurt, for nå er det helt fullt på hotellet. Vi hadde bestillt reisa fra søndag, men etter dagens ul, så måtte vi forandre til mandag. Det var ikke noe problem. Det ble til og med 1200 kr billigere!! Sommersesongen varer frem til 18. august, og siden det nå blir 19. august så sparer vi penger )) Husker ikke navnet på den internetkafeen. Men de vet det på hotellet. Det var der vi spurte. Det er 2 internetkaffeer i nærheten. Det kan jeg jo opplyse deg om når jeg kommer ned dit. Må jo oppdatere dere, så jeg må jo finne den kafeen kjappt ;o)) Når regner dere med å reise nedover? Vi får satse på at alle gode ting er tre, kul. Alle sier det til meg for tiden at jeg holder på å bli sprø!! ;o)))) Vi snakkes! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trollmor Skrevet 16. august 2002 Forfatter Del Skrevet 16. august 2002 Lykke til Trollmor. Følger spent med. ) Hilsen Hei yogi ) Har sendt deg en mail! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kul Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei igjen kul! Vi hadde også bestillt hotellpakka i god tid, og det var lurt, for nå er det helt fullt på hotellet. Vi hadde bestillt reisa fra søndag, men etter dagens ul, så måtte vi forandre til mandag. Det var ikke noe problem. Det ble til og med 1200 kr billigere!! Sommersesongen varer frem til 18. august, og siden det nå blir 19. august så sparer vi penger )) Husker ikke navnet på den internetkafeen. Men de vet det på hotellet. Det var der vi spurte. Det er 2 internetkaffeer i nærheten. Det kan jeg jo opplyse deg om når jeg kommer ned dit. Må jo oppdatere dere, så jeg må jo finne den kafeen kjappt ;o)) Når regner dere med å reise nedover? Vi får satse på at alle gode ting er tre, kul. Alle sier det til meg for tiden at jeg holder på å bli sprø!! ;o)))) Vi snakkes! Klem Hei igjen! Jeg har bestilt fra 18/9, så jeg håper det stemmer sånn ca. med antall sprøyter jeg har tatt ved de to forrige forsøkene. "Alle gode ting er tre.." har jeg også hørt noooen ganger, ja. Vi får satse på at det går TROLL i ord TROLLmor! Nei, nå var jeg morsom! Ha en god helg, og god tur. Det blir spennende å høre fra deg underveis! Klem kul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akinna Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Heisann! Så kjekt at det såg bra ut, da er dere snart avgårde til DK. Skal tenke på deg og krysse fingrene! Har satt min andre sprøyte i dag, syns magen er "oppblåst" allerede jeg..... Lykke til! Kos 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobla1365380358 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 hei trollmor så fint at det var så mange fine eggposer!! håper alt går som det skal for dere denne gangen...god tur(c; lykke til videre!! mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sona Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei Trollmor! Vil bare Ønske deg masse lykke til.Det blir nok mer egg til neste UL. Jeg reiser på 2 uker ferie fra i morgen og håper og krysser fingrene at det blir en gldmelding fra deg når jeg kommer tilbake. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthea Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei Trollmor dette høres jo virkelig flott. Lykke til videre med forsøk, jeg skal følge deg med spenning og krysser alt for at det ender med 2 blå og 9 mnds ruging. klem fra marthea 23+5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliet2 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei Trollmor!!! Har sent deg en mail med lykke ønskninger, men en god ting kan ikke gjøres for ofte. Tenker på dere og krysser alt som krysses kan!!! Dette går rette veien, jeg bare føler det, venter nå på meding om to blå ... Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tillajo Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg følger spent med deg denne gangen også. Skal krysse alt jeg har for dere. Jeg har blitt litt "religiøs" etter at veslejenta kom, og tenker at det må være en slags mening med aborten jeg hadde første gang. At den skulle lære oss å virkelig sette pris på dette vindunderet vi har fått. Dessuten - hadde det ikke vært for aborten, ville ungen vår ha vært en annen (utenkelig !!!). Da skjønner jeg godt at vi måtte vente litt for å få akkurat denne. Sånn tror jeg det er for dere også. Det er en mening med alt. God tur, og lykke til ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wete Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 Hei Trollmor:-) Lykke til med forsøket. Skal krysse alt jeg har for dere:-) Klem fra Wenche 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.