Gå til innhold

Chattekanaler


Gjest Pelican

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri gjort det, men det er fordi gutter aldri får kontakt med folk på slike sider.

Dette er selvsagt grunnet den ekstreme overkapasitete av gutter, mens det er et fåtall damer og oppdrive på slike steder.

Det er sikkert 1 dame pr 100 gutter, så det skal litt til for å være heldig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri gjort det, men det er fordi gutter aldri får kontakt med folk på slike sider.

Dette er selvsagt grunnet den ekstreme overkapasitete av gutter, mens det er et fåtall damer og oppdrive på slike steder.

Det er sikkert 1 dame pr 100 gutter, så det skal litt til for å være heldig da.

I så henseende er vel DOL bedre. Her finnes det bare kvinnfolk av begge kjønn.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada....

Chattekanalene fungerer!

Men det krever at de som er inne der er ærlige.

Jeg møtte selv kjæresten min på en slik kanal og vi har nå vært sammen i et og et halvt år.

Jeg mener at det er et kjempeflott medium å treffe andre mennensker på men det krever noen "kjøreregler".

Er man ærlig og styrer unna de opplagte "sexsjekkerne" så er det helt klart en flott måte å bli kjent med folk på.

Jeg vil ihvertfall anbefale folk som er lei sjekking på byen om å forsøke det!

klemmer fra en lykkelig jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så henseende er vel DOL bedre. Her finnes det bare kvinnfolk av begge kjønn.. :-)

Helt sant, og at vi gutta er i mindretall her er det vel ikke akkurat noen tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt sant, og at vi gutta er i mindretall her er det vel ikke akkurat noen tvil om :)

Du mener oss to eneste Mannfolka her på DOL, ikke sant? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pelican

Hyggelig å høre at det er mulig å treffe "den rette" gjennom chat.

(kjerra1)

Men hvordan var det første møtet med vedkommende? Du kunne jo ikke med sikkerhet vite hvordan han så ut? alder? etc.. med mindre dere utvekslet bilder, selv da er det enkelt å "jukse".

Hvilken kanal chattet du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre at det er mulig å treffe "den rette" gjennom chat.

(kjerra1)

Men hvordan var det første møtet med vedkommende? Du kunne jo ikke med sikkerhet vite hvordan han så ut? alder? etc.. med mindre dere utvekslet bilder, selv da er det enkelt å "jukse".

Hvilken kanal chattet du på?

Vi møttes på Spray.

Jeg kunne naturligvis ikke være sikker på om han lurte meg men vi hadde mange , lange telefonsamtaler før vi møttes og kjemien var der fra dag en.

Var derfor (utrolig nok ) ikke spesielt redd for at han hadde lurt meg når jeg dro avgårde til vårt første møte. (Selv om jeg må si at ved et punkt var i ferd med å snu bilen og dra hjem igjen*S*)

Heldigvis så viste det seg at han var en ærlig og flott mann og vi er vel det nærmeste man kan komme "sjelevenner" (jada vet det er et slitt uttrykk men jeg har faktisk begynt å tro det finnes etter dette!)

Men igjen ; Vi har nok vært utrolig heldige som fant hverandre i "jungelen" og det er sikkert mange som har vært ute for HELT andre ting.

Jeg har nå ihvertfall ikke angret EN dag på nettmøtet mitt..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi møttes på Spray.

Jeg kunne naturligvis ikke være sikker på om han lurte meg men vi hadde mange , lange telefonsamtaler før vi møttes og kjemien var der fra dag en.

Var derfor (utrolig nok ) ikke spesielt redd for at han hadde lurt meg når jeg dro avgårde til vårt første møte. (Selv om jeg må si at ved et punkt var i ferd med å snu bilen og dra hjem igjen*S*)

Heldigvis så viste det seg at han var en ærlig og flott mann og vi er vel det nærmeste man kan komme "sjelevenner" (jada vet det er et slitt uttrykk men jeg har faktisk begynt å tro det finnes etter dette!)

Men igjen ; Vi har nok vært utrolig heldige som fant hverandre i "jungelen" og det er sikkert mange som har vært ute for HELT andre ting.

Jeg har nå ihvertfall ikke angret EN dag på nettmøtet mitt..:-)

Jeg vet om maaange som har vært heldige på Spray, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg traff min kjære på #nattprat. Har vore saman sidan januar og budd saman i to og ein halv månad. Ingen av oss var på leiting etter partner, men vi fekk svært god kontakt der og etter eit par månader med chatting møttes vi.

Eg har møtt mange nettvener før og var ikkje nervøs for å treffe ho. Alle eg har møtt har i RL vore den dei har vore på nett, og det var ho også. Ho var rimeleg segneferdig av nervøsitet den dagen, men det gjekk bra! :-)

Kjenner etter kvart mange som har møttes slik, og det verkar som det går veldig bra for alle dei. Når ein chatter er det tankane til motparten ein lærer å kjenne og fell for, i motsetning til på byen kor det visuelle førsteinntrykket ofte er innfallsporten.

Det fysiske er sjølvsagt svært viktig, og kjemien må vera til stades når ein møtast for at det skal bli noko. Eg har møtt fleire som eg har fått god kontakt med på chatten, men som det ikkje funka med i RL. Det veit ein ikkje før ein møtast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...