Gå til innhold

Jeg har fri i dag, og været er morskt...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg har derfor to muligheter:

1. Trene klokken 1500, som avtalt med en kompis, og kjede meg fram til da.

2. Sette meg ned i godstolen, se en dvd-film (Thelma and Loise), og si som sant er: Nå har de 12 ølla som står i kjøleskapet stått der tilstrekkelig lenge, og dette bør vel gjøres noe med..

Hva høres best ut om man ser bortifra sunn fornuft? Fornuft har jeg jo begrenset med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foreslår:

3. Hent kjølebagen, fyll opp med elementer og 12 øl. Husk jekk og tørkepapir. Sett på DVD'en "Helga und Inga" and have a ball... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller; se filmen nå, trene klokken tre og drikk alle ølene etterpå!

Jo, men jeg er litt lat og har egentlig ikke så lyst til å trene...

Dessuten var det ikke et alternativ å drikke alle øllene, men heller å kose seg med et par stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg foreslår:

3. Hent kjølebagen, fyll opp med elementer og 12 øl. Husk jekk og tørkepapir. Sett på DVD'en "Helga und Inga" and have a ball... :-)

Helga and Inga er så godt som slitt istykker etter diverse onaneringsorgier, så den må jeg nok snike meg unna.

Men ellers er forslaget jævla godt, og Thelma er jo faktisk en ganske strøken dame! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trener selvfølgelig kl. 1500 og så tar du ølla etterpå.

For å ikke kjede deg sånn kan du se den filmen og drikke kaffe, vaske, barbere kølla, være på DOL etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for alternativ 2.

Jeg tror også det.

Dessuten må jeg lære meg å knyte slips (igjen..) idag, og det er jo et dagsprosjekt i seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trener selvfølgelig kl. 1500 og så tar du ølla etterpå.

For å ikke kjede deg sånn kan du se den filmen og drikke kaffe, vaske, barbere kølla, være på DOL etc.

Men jeg er litt lat, også....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jo været bra, da... er det ikke? :)

Det er veldig overskyet her, men det ser ut til å komme seg nå...:)

Ikke det at det utgjør noen forskjell så sant jeg ikke får med noen på en utepub i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er veldig overskyet her, men det ser ut til å komme seg nå...:)

Ikke det at det utgjør noen forskjell så sant jeg ikke får med noen på en utepub i kveld :)

Boikotter du meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk tolv øl,dra på trening så ser du om du greier å se filmen til slutt!!

Jeg var faktisk sikker på at jeg hadde svart deg.. da må jeg ha lagt det svaret under noen andre.

Det skulle i det minste stå noe i den duren her: Dette er det desiderte dårligste rådet jeg har fått av noen i den tråden her, men takk :)

Så jeg har selvsagt ikke boikottet deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg var faktisk sikker på at jeg hadde svart deg.. da må jeg ha lagt det svaret under noen andre.

Det skulle i det minste stå noe i den duren her: Dette er det desiderte dårligste rådet jeg har fått av noen i den tråden her, men takk :)

Så jeg har selvsagt ikke boikottet deg :)

Hmm hadde håpet på skryt,men drit i det =o).Ligger en melding på meldings forum til deg fra meg....Var den jeg ventet svar på..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm hadde håpet på skryt,men drit i det =o).Ligger en melding på meldings forum til deg fra meg....Var den jeg ventet svar på..=o)

Åja.. sorry.. har bare sjekket "svar til meg", jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...