Gå til innhold

Helgefølelsen......


MsSophie

Anbefalte innlegg

.....har tatt fullstendig overhånd. Jeg sitter på jobben og får ikke gjort en dritt, alt jeg vil er å dra hjem, jekke den første Smirnoff Ice`n og sløve i sola.

Er det noe alvorlig galt med meg, eller er det andre som har det på samme måten....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Jeg sitter og tripper etter å komme meg ut i sola med venner og ta den første slurken av en kald pils.. : ) Utepils hver fredag så lenge det er pent vær!

Ikke drikk for mye ice, du blir sur i magen.. Gjorde nemlig det forrige helg og spøy magesyre hele søndagen.. Ikke digg!

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det må være noe alvorlig galt med alle som drikker Smirnoff Ice. For en stund siden var jeg på lanseringsparty og hadde lomma full av korker jeg kunne bytte i gratis drinker. Normalt ville jeg blitt der hele natta og drukket meg drita full. Isteden dro jeg på byen etter to.. Noe så atalt!

Så det er godt mulig det er noe galt med deg. Men at du drømmer om helga på fredag ettermiddag er det jeg ville bekymret meg minst for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg skulle ønske jeg hadde det sånn. Her vil liksom ikke helgefølelsen innfinne seg av en eller annen merkelig grunn. Det er den siste feriehelga mi, så jeg burde nyte den i fulla drag. Mulig det hjelper hvis jeg tar meg en øl.

Gog helg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Å, jeg skulle ønske jeg hadde det sånn. Her vil liksom ikke helgefølelsen innfinne seg av en eller annen merkelig grunn. Det er den siste feriehelga mi, så jeg burde nyte den i fulla drag. Mulig det hjelper hvis jeg tar meg en øl.

Gog helg! :-)

Min helgefølelse pleier å sette inn mandag formiddag.

God hælj til deg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe alvorlig galt med deg.

Kald pils er det man skal drikke når man kommer hjem :)

Ikke liker jeg øl,ikke liker jeg rød- eller hvitvin, ikke drikker jeg brunt brennvin, likører kan jeg også styre meg for. De drinkene jeg mikser meg selv smaker som regel helt for jævelig. Når ice`n kom, så jeg liksom lyset jeg da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min helgefølelse pleier å sette inn mandag formiddag.

God hælj til deg! :-)

...den har sakte men sikkert siget seg innpå...og ja, jeg tror det starta på mandag for min del også.....;-)

God hælj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke liker jeg øl,ikke liker jeg rød- eller hvitvin, ikke drikker jeg brunt brennvin, likører kan jeg også styre meg for. De drinkene jeg mikser meg selv smaker som regel helt for jævelig. Når ice`n kom, så jeg liksom lyset jeg da;-)

Som sagt, det er noe alvorlig galt med deg :)

Hehe, en time til kjernetiden er over. Takk herren for fleksitid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

...den har sakte men sikkert siget seg innpå...og ja, jeg tror det starta på mandag for min del også.....;-)

God hælj!

God hælj til deg også, Såffisnupp!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Smirnoff Ice, åssen smaker det? Hva inneholder den? *vil feste i dag*

Smirnoff vodka med Lemmon....serveres iskald rett fra glassflasken, og smaker friskt og deilig.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhhh... gubben kom hjem fra Tysklandstur på mandag med veska full av nevnte fludium - det ser jo bare såååååå godt ut!!

Å mye tåler en liten kropp på knappe 18 dager, trur'u..?

*svelge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh... gubben kom hjem fra Tysklandstur på mandag med veska full av nevnte fludium - det ser jo bare såååååå godt ut!!

Å mye tåler en liten kropp på knappe 18 dager, trur'u..?

*svelge*

...kan du ikke bare ta å prøve deg litt frem da.....i kveld tar du en, går det greit - så tar du to i morgen....osv osv.

Neste helg skal du se han har vendt seg til det...., og da er det bare å pøse på!

Det skal tidlig krøkes etc...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det må være noe alvorlig galt med alle som drikker Smirnoff Ice. For en stund siden var jeg på lanseringsparty og hadde lomma full av korker jeg kunne bytte i gratis drinker. Normalt ville jeg blitt der hele natta og drukket meg drita full. Isteden dro jeg på byen etter to.. Noe så atalt!

Så det er godt mulig det er noe galt med deg. Men at du drømmer om helga på fredag ettermiddag er det jeg ville bekymret meg minst for.

Jeg ramle nok ut på byen jeg også, sånn etterhvert;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan du ikke bare ta å prøve deg litt frem da.....i kveld tar du en, går det greit - så tar du to i morgen....osv osv.

Neste helg skal du se han har vendt seg til det...., og da er det bare å pøse på!

Det skal tidlig krøkes etc...;-)

:o)))

(skal se at han sover natta gjennom også! *hick*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh... gubben kom hjem fra Tysklandstur på mandag med veska full av nevnte fludium - det ser jo bare såååååå godt ut!!

Å mye tåler en liten kropp på knappe 18 dager, trur'u..?

*svelge*

Er du bare 18 dager gammel?

Da bør du nok ikke drikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smirnoff vodka med Lemmon....serveres iskald rett fra glassflasken, og smaker friskt og deilig.....!

mmmm..hørtes knallgodt ut :) Det må jeg prøve neste gang jeg skal ut! Er det bedre enn battery, fanta lemon og vodka?

Kos deg i kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...