Gå til innhold

Hva er poenget med å holde seg så lenge?


conan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er jo ikke bare orgasmen som er det deilige under sex da conan! Det er bare en liten del av det, en slags avslutning kan du si. Å bruke lang tid, utforske hverandres kropper og pirre hverandre er utrolig deilig. Selv om det av og til kan være digg med en kjappis. :) Når du klarer å holde deg lengre, blir orgasmen sterkere og varer litt lengre! Men du har vel kanskje ikke hatt så mye bra sex du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke bare orgasmen som er det deilige under sex da conan! Det er bare en liten del av det, en slags avslutning kan du si. Å bruke lang tid, utforske hverandres kropper og pirre hverandre er utrolig deilig. Selv om det av og til kan være digg med en kjappis. :) Når du klarer å holde deg lengre, blir orgasmen sterkere og varer litt lengre! Men du har vel kanskje ikke hatt så mye bra sex du??

Tror jeg dæver av latter som følge av en åpenbart veldig seriøst innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del syns sex generelt er oppskrytt.

Jeg liker sex, men utholdenheten varierer fra dag til dag, time til time, jente til jente, og plutselig bruker man en evighet når man egentlig trodde man skulle være ferdig på 5 sekunder..

Men jeg har trent pc-muskelen litt, så jeg har bittelittegrann kontroll... bittelitt..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sex, men utholdenheten varierer fra dag til dag, time til time, jente til jente, og plutselig bruker man en evighet når man egentlig trodde man skulle være ferdig på 5 sekunder..

Men jeg har trent pc-muskelen litt, så jeg har bittelittegrann kontroll... bittelitt..:)

Hvorfor bruke så mye tid på sex når det er så mye annet koselig man kan fordrive tiden med? Høre på radio, løse kryssord og spille Scrabble f. eks.? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruke så mye tid på sex når det er så mye annet koselig man kan fordrive tiden med? Høre på radio, løse kryssord og spille Scrabble f. eks.? ;o)

Pøh.. jeg bruker alt for lite tid på sex.. Hadde det vært opp til meg hadde jeg trossalt knulla hver dag, men det gjør jeg ikke....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke bare orgasmen som er det deilige under sex da conan! Det er bare en liten del av det, en slags avslutning kan du si. Å bruke lang tid, utforske hverandres kropper og pirre hverandre er utrolig deilig. Selv om det av og til kan være digg med en kjappis. :) Når du klarer å holde deg lengre, blir orgasmen sterkere og varer litt lengre! Men du har vel kanskje ikke hatt så mye bra sex du??

Pirre og utforske kan en med fordel gjøre før han putter`n inn, da.

Jeg liker det ikke når selve samleiet varer lenger en ca. 10 minutter. For mitt vedkommende kan jeg si at går det ikke fram til da, går det aldri.

Men gutta sier at hvis det går altfor fort (30 sekunder), blir ikke orgasmen ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh.. jeg bruker alt for lite tid på sex.. Hadde det vært opp til meg hadde jeg trossalt knulla hver dag, men det gjør jeg ikke....:)

Dakal...! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke no peng i det hele tatt, det er antall støt i sekundet som teller...

...og hvor langt har du klart å telle?

" 1,2.3...30..34..39..å faen....var det like godt for deg som for meg?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og hvor langt har du klart å telle?

" 1,2.3...30..34..39..å faen....var det like godt for deg som for meg?"

hehe, nei tenke jeg skulle kjøpe en taktsstav og koble den til en tellemaskin... da kan jeg jo dele totalen på antall sekunder man holder seg. så får man en viss peiling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nei tenke jeg skulle kjøpe en taktsstav og koble den til en tellemaskin... da kan jeg jo dele totalen på antall sekunder man holder seg. så får man en viss peiling

Ja, du klarer vel å holde pusten lenger enn du klarer å holde på trykket. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du klarer vel å holde pusten lenger enn du klarer å holde på trykket. ;-)

det var da veldig så frekk vi var i kveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var da veldig så frekk vi var i kveld da?

...ja, jeg fikk lisenskontrollør på døra i går, så det er mulig det er etterdønninger fremdeles som gjør at jeg er litt frekk..

Men jeg tror vel at du tåler det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...