Gå til innhold

trenger link til den siden man stirrer på - og som man skvetter av! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Skal vise datteren min den siden hvor man liksom skal finne 5 feil på et bilde, og sitter der og stirrer, og så kommer den helvetes kjerringa og skriiiiiiker.....DEn.....har dere den? en eller annen?

*gruer* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke den, men jeg skvatt noe jævlig av lyden, ikke så mye av bildet. Min sønn hadde spilt musikk på pc'en rett forut og høytalerne sto på full guffe. Det var helt stille i rommet, for jeg var alene. Fytti i helvet som jeg skvatt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke den, men jeg skvatt noe jævlig av lyden, ikke så mye av bildet. Min sønn hadde spilt musikk på pc'en rett forut og høytalerne sto på full guffe. Det var helt stille i rommet, for jeg var alene. Fytti i helvet som jeg skvatt, hehe.

Samme her, full guffe på jobben - - -og jeg satt der og virkelig prøvde å se om jeg fant noe feil med bildet...og det var så jeg skvatt en skvett ja - og blodpumpa hoppa noen ekstra slag! hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en gang noe liknende; tror det var at man skulle lete etter en kjent barnebokfigur. Husker ikke helt hva han heter. Arthur??

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gang noe liknende; tror det var at man skulle lete etter en kjent barnebokfigur. Husker ikke helt hva han heter. Arthur??

Noen som vet?

Willie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest marengsen

Fikk nye (og kraftigere) høyttalere nå kjempenylig, og så MÅ jeg jo bare trykke på den dustelinken!

Nå skal jeg sitte og rugge i dusjen resten av kvelden. *fnys*

Sitter du ennå å rugger, eller ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...