Gå til innhold

Jeg har kjøpt leilighet!


spirito

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kult for deg :)

En ting jeg lurte på,bare (sikkert fordi jeg ikke leser mye innlegg om dagen): har du kjøpt leilighet OG fått hybel ?

Er det fordi det er lenge til overtagelse, eller skal du ha både leilighet og hybel ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult for deg :)

En ting jeg lurte på,bare (sikkert fordi jeg ikke leser mye innlegg om dagen): har du kjøpt leilighet OG fått hybel ?

Er det fordi det er lenge til overtagelse, eller skal du ha både leilighet og hybel ?

Det er fordi det er to måneder til overtagelsen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hybel OG leilighet? hvor svær ER du da? :-)

Det er to måneder til overtagelsen av leiligheten, jeg må jo bo et sted i mellomtiden vettu ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer.

Hvordan går det med deg sånn ellers? Jeg har helt glemt hele daisymailen min... ;0(

Hehe, glemmer mailen min jeg også...hele tiden ;-)

Jeg har det bra, har begynt på skolen idag! Kjempetrivelig her, tror det blir et fint år. Sarp ruler ikke akkurat, men det er ok. Koste oss med utepils igår, det var digg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) men - hvorfor både leilighet og hybel? *nysgjerrig* :)

Hehe, var visst mange som lurte på det. Det har seg sånn at jeg begynte på skole her idag, mens leiligheten først er innflyttingsklar i oktober...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, glemmer mailen min jeg også...hele tiden ;-)

Jeg har det bra, har begynt på skolen idag! Kjempetrivelig her, tror det blir et fint år. Sarp ruler ikke akkurat, men det er ok. Koste oss med utepils igår, det var digg ;-)

Jeg begynner på skolen på onsdag... første året og jeg kjenner ingen som skal gå samme linje som meg. Scary. Når alt styret rundt skolestart har lagt seg, skal jeg sende deg en mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner på skolen på onsdag... første året og jeg kjenner ingen som skal gå samme linje som meg. Scary. Når alt styret rundt skolestart har lagt seg, skal jeg sende deg en mail.

Begynte på skolen igår jeg. Det er bare rør her, og vi gjør ingenting. Ferie mao.

Vi har ingen bøker (lærerne har ikke bestemt seg), ikkeno verktøy og stort sett sitter alle lærerene fast i flommen i Tyskland. Synd for dem, men deilig for oss. Skoledagen igår tilbragte vi med bading i Tunevannet, hehe ;-)

Skole kan jo være riktig så deilig :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...