Gå til innhold

Gi meg styrke...


era

Anbefalte innlegg

Har barnevakt, misjoneæren kommer om 7dager, thexman om 3, er dritlei av alle og lysten på lek og morro....argh..liker ikke ons såh...kyskhetsbelter får man tak i det på kondomeri eller muligens en ryggrad?

Noen med god ide om hvor man møter hyggelige og stimulerende mennesker i Oslo, en god sammtale vil kansje vende fokus fra rot ommrådet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • tigertrollet

    21

  • melankolsk

    15

  • era

    11

  • SierDuDet

    3

*ler*

Tror faen ikke at jeg har fått så mye latter på dol noen sine, som det jeg gjør i dag..

Hva snakker du om, jente? :)

En misjonær som kommer om 7 dager, en som du kaller for the xman kommer visstnok om 3 dager, du har barnevakt, og skal ut på byen å sjekke gutter for å få bort frustrasjonen i forhold disse to science fiction figurene over?

Og så var det noe med et kyskhetsbelte?

Jeg gir meg ende over..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryggraden kommer av seg selv den, om du respekterer deg selv.. Hvis det var noe sånt du mente?? At du ikke klarer å la være å følge lystene, eller noe sånt??

Eller kanskje det bare er meg som ikke skjønner spøk. Mange rare innlegg på dol om dagen, sånne litt kryptiske... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Tror faen ikke at jeg har fått så mye latter på dol noen sine, som det jeg gjør i dag..

Hva snakker du om, jente? :)

En misjonær som kommer om 7 dager, en som du kaller for the xman kommer visstnok om 3 dager, du har barnevakt, og skal ut på byen å sjekke gutter for å få bort frustrasjonen i forhold disse to science fiction figurene over?

Og så var det noe med et kyskhetsbelte?

Jeg gir meg ende over..:)

Du følger for dårlig med*flire*

the Xman eller senjor psykopath kommer for å leke pappa om et par dager vi har til dags dato ikke klart å holde labbene unna , mor( meg) i ufrivillig men selvpålagt sølibat siden juni ikke særlig hygge etter 12 år med regelmessig behandling, misjonæren er min venn mulig rebound men mercyfull realeeser som kommer på besøk og som gjør at the X-man er off limits...

Er ute etter litt god sammtale for å korte ned ventetiden og muligens skifte fokus, vil helst ikke ta med noen, men ut på egenhånd for å lufte meg litt , ny by nye muligheter men hvor går man...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger for dårlig med*flire*

the Xman eller senjor psykopath kommer for å leke pappa om et par dager vi har til dags dato ikke klart å holde labbene unna , mor( meg) i ufrivillig men selvpålagt sølibat siden juni ikke særlig hygge etter 12 år med regelmessig behandling, misjonæren er min venn mulig rebound men mercyfull realeeser som kommer på besøk og som gjør at the X-man er off limits...

Er ute etter litt god sammtale for å korte ned ventetiden og muligens skifte fokus, vil helst ikke ta med noen, men ut på egenhånd for å lufte meg litt , ny by nye muligheter men hvor går man...

Jeg vet ikke hvor man går, da jeg jo trossalt ikke engang vet hvor du bor :)

Uansett.. du bør jo klare å holde deg unna denne X-man figuren denne gangene, sånn i tilfelle du vil noe mer seriøst med denne misjonæren!

Sex er ikke alt her i livet da det trossalt også er noe som heter onani!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor man går, da jeg jo trossalt ikke engang vet hvor du bor :)

Uansett.. du bør jo klare å holde deg unna denne X-man figuren denne gangene, sånn i tilfelle du vil noe mer seriøst med denne misjonæren!

Sex er ikke alt her i livet da det trossalt også er noe som heter onani!

nyinnflytta til oslo, blir ikke noe problem å holde fingra vekk litt frustrerende ja men ikke umulig misjonæren har gjort stooort inntrykk:)

Sex er ikke alt nope men det er ikke penger heller blir liksom viktigere når man ikke har det.

Sex er ikke egenlig temaet men for å ikke kun forkusere på det trenger jeg litt luft under vingene derav min forespørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryggraden kommer av seg selv den, om du respekterer deg selv.. Hvis det var noe sånt du mente?? At du ikke klarer å la være å følge lystene, eller noe sånt??

Eller kanskje det bare er meg som ikke skjønner spøk. Mange rare innlegg på dol om dagen, sånne litt kryptiske... :)

Utålmodig liten faen i dag:)

Både respekt og selvrespekt i bøtter und spann, men full av liv og lyst og trenger litt luft og morro for ikke å bli foor fokusert på nettop sex..U see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nyinnflytta til oslo, blir ikke noe problem å holde fingra vekk litt frustrerende ja men ikke umulig misjonæren har gjort stooort inntrykk:)

Sex er ikke alt nope men det er ikke penger heller blir liksom viktigere når man ikke har det.

Sex er ikke egenlig temaet men for å ikke kun forkusere på det trenger jeg litt luft under vingene derav min forespørsel.

Jeg kan ikke hjelpe deg, men været ser ut til å bli bra utover kvelden så det er jo i og for seg ikke verre enn å finne seg en deilig utepub :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke hjelpe deg, men været ser ut til å bli bra utover kvelden så det er jo i og for seg ikke verre enn å finne seg en deilig utepub :)

Leter etter et hyggelig cafe alternativ med atmosfære og ikke bar/sjekke arena.Men et sted der forlk alikevel får litt kontakt med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utålmodig liten faen i dag:)

Både respekt og selvrespekt i bøtter und spann, men full av liv og lyst og trenger litt luft og morro for ikke å bli foor fokusert på nettop sex..U see?

Ok.. Trodde du etterlyste ryggraden din jeg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kjøleskapet

Du følger for dårlig med*flire*

the Xman eller senjor psykopath kommer for å leke pappa om et par dager vi har til dags dato ikke klart å holde labbene unna , mor( meg) i ufrivillig men selvpålagt sølibat siden juni ikke særlig hygge etter 12 år med regelmessig behandling, misjonæren er min venn mulig rebound men mercyfull realeeser som kommer på besøk og som gjør at the X-man er off limits...

Er ute etter litt god sammtale for å korte ned ventetiden og muligens skifte fokus, vil helst ikke ta med noen, men ut på egenhånd for å lufte meg litt , ny by nye muligheter men hvor går man...

Høres ut som du egentlig kan slå opp i gule sider...under "psykologer".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter et hyggelig cafe alternativ med atmosfære og ikke bar/sjekke arena.Men et sted der forlk alikevel får litt kontakt med hverandre.

Hei på du:)

Utecaféer er det jo mange av nå era!

Kan nevne mange koselige, men vet jo ikke hvor kontaktskapende de er da..

Går man på café blir man i mindre grad kjent med folk enn på pub f.eks.

Jeg liker godt Grønland/ Vaterland, men ellers har du jo Aker Brygge. Stappfullt da, men..

Må du lufte deg litt i påvente av misjonæren "lille" venn?

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du:)

Utecaféer er det jo mange av nå era!

Kan nevne mange koselige, men vet jo ikke hvor kontaktskapende de er da..

Går man på café blir man i mindre grad kjent med folk enn på pub f.eks.

Jeg liker godt Grønland/ Vaterland, men ellers har du jo Aker Brygge. Stappfullt da, men..

Må du lufte deg litt i påvente av misjonæren "lille" venn?

:-)

Yepp blir litt mye fokus på nedre regioner ogsånn:)

Må ha nå mere å komme med og her skal jeg jo bygge å bo så det er på tide og ta et skritt ut i verden..men hvooorh, er helt grønn i forhold til byn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du egentlig kan slå opp i gule sider...under "psykologer".

kansje en vaskemaskin hadde vært tingen en hjerne kan jo ikke bli for ren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp blir litt mye fokus på nedre regioner ogsånn:)

Må ha nå mere å komme med og her skal jeg jo bygge å bo så det er på tide og ta et skritt ut i verden..men hvooorh, er helt grønn i forhold til byn

Er det café du vil på? I dag?

Hmm..

Café Con Bar i Brugata (bak Plaza/Gunerius), Asylet på Grønland...hmm.. det er jo caféet over alt.. Hvis du går i kveld så er det kanskje greit med en av pubene på Aker Brygge (Bar1? f.eks.).

Nei, det er lenge siden jeg var ute på byen så andre har sikkert mange bedre tips enn meg:)

Vakke mye til hjelp jeg nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje en vaskemaskin hadde vært tingen en hjerne kan jo ikke bli for ren...

*flirer*

ja, men noen har tydeligvis vasket den på 95 grader.. Og da er det ikke mye igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kanskje det beste er om du stikker en liten tur innom kondomeriet jeg, kjøper en tryllestav og får ut litt steam...

neida, stik ut og kos deg, ta med deg en bok, legg deg i en park, se på menneskene som raser forbi og tenk stille for deg selv at du har det meget bra der du ligger. kos deg med et glass vin, eller en pils.

uansett, kom deg ut litt, ikke sitt inne og bli frustrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje en vaskemaskin hadde vært tingen en hjerne kan jo ikke bli for ren...

fikk jæla hyggelig, uventa og usexy besøk, tar lufteturen i morra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk jæla hyggelig, uventa og usexy besøk, tar lufteturen i morra

"hyggelig og usexy besøk"

*flirer*

Skal ut i mårra, så du får slenge deg med:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...