Gå til innhold

Analsex, DOL-galleri, utholdenhet og sånn...

Luska

Anbefalte innlegg

... blir det slutt på for ei stund for mitt vedkommende. Kommer ikke til å ha nettilgang annet enn sånn innimellom. Må snike meg innom her en gang i blant, men vet ikke hvor ofte det blir.

De som måtte ha behov for pute å gråte på av denne grunn, kan kjøpe det på Sengetøylageret e.l.

Ok, hadet så lenge. Så dukker jeg sikkert plutselig opp igjen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake senere Luska.

Hva med nettilgang hjemme? Det er _ikke_ oppskrytt...!

Vurderer å få meg internett hjemme ja. Men det var denne økonomien da... Får se om jeg får tømt noen lommer for småpenger og få tak i noe.

Har sendt en mail, vi "prates" senere! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å få meg internett hjemme ja. Men det var denne økonomien da... Får se om jeg får tømt noen lommer for småpenger og få tak i noe.

Har sendt en mail, vi "prates" senere! :o)

Jepp jepp, takk for den ja:)

Snakkes vi vet du. Ha det fint så lenge, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du Basseluska? Innebærer din time-out at du har enda kortere nick når du kommer tilbake ?

Jess, når jeg er tilbake, er nicket mitt "ka".

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får kose deg, og neste gang du stikker innom her, som jeg håper at ikke er så jævla lenge til, så satser vi på at du er på vei til å bli.. eh.. feit! :)

Snakkes senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kose deg, og neste gang du stikker innom her, som jeg håper at ikke er så jævla lenge til, så satser vi på at du er på vei til å bli.. eh.. feit! :)

Snakkes senere :)

Blæh! Håper jeg blir kjempefeit, så skal jeg finne deg og sette meg på deg! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh! Håper jeg blir kjempefeit, så skal jeg finne deg og sette meg på deg! :o)

Hehe, jeg skal i framtiden være skeptisk til jenter med stor kulemage som når de ser meg får lyst til å sette seg på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...