Gå til innhold

Noen som vet hvor lenge jeg må gå sykemeldt?


Mistera

Anbefalte innlegg

I Oktorber skal jeg inn og operere en såkalt "tvilling".

Jeg er fortiden arbeidsledig og hadde håpet på å kunne få en jobb før jeg opererer. Men så lurer jeg på hvor lenge jeg må gå sykemeldt etter en slik operasjon? Vet at det også kan komme an på hvor stort inngrep som må til, noe sykehuset ikke vet enda!

Noen som vet sånn ca?

- Mistera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor vil du ha jobb før operasjonen da? For å få sykepenger fra staten? Eller for å komme foran i køen?

- eller fordi hun ønsker å få seg en jobb før oktober, rett og slett..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å vite på forhånd....

Jeg vil ha meg en jobb fordi jeg ikke vil bli daff av å sitte å slite stolen hjemme...

Har vært ledig lenge før og vet hvor lett det er å bare bli sittende... ( i denne forb... bygda)

Den andre grunnen er at jeg aller helst vil ha en jobb å gå til når jeg er ferdig med operasjonen...

Snylte på staten gjør jeg vel allerede da jeg går på attføring... NOE jeg VIL utav.

En annen grunn er at jeg vil bli kvitt djelveskapen, som har plaget meg med flere utbrudd pr år de siste 6 åra... hvorfor jeg ikke har blitt operert før er fordi de mener jeg kan holde den i skjakk med antibiotika, noe som er som gift for kroppen, +at jeg da må skjere hver eneste gang.....

Tvillingen ødela ferien min, å nå skal den få svi.....Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Jeg vil ha meg en jobb fordi jeg ikke vil bli daff av å sitte å slite stolen hjemme...

Har vært ledig lenge før og vet hvor lett det er å bare bli sittende... ( i denne forb... bygda)

Den andre grunnen er at jeg aller helst vil ha en jobb å gå til når jeg er ferdig med operasjonen...

Snylte på staten gjør jeg vel allerede da jeg går på attføring... NOE jeg VIL utav.

En annen grunn er at jeg vil bli kvitt djelveskapen, som har plaget meg med flere utbrudd pr år de siste 6 åra... hvorfor jeg ikke har blitt operert før er fordi de mener jeg kan holde den i skjakk med antibiotika, noe som er som gift for kroppen, +at jeg da må skjere hver eneste gang.....

Tvillingen ødela ferien min, å nå skal den få svi.....Hehe...

Go girl..kvitt deg med svinet..Jeg venter også på operasjon,men i motsettning til deg syns jeg det er godt med avbrekk fra jobben!

Merker veldig godt at man blir sløv av å gå hjemme hver dag,gidder nesten ikke å gjøre husarbeid en gang lengre...

Huff nei det er nok bedre å vite at man har en jobb å gå tilbake til når man har vært syk...

Lykke til med fjerning av den onde tvillingen da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ha meg en jobb fordi jeg ikke vil bli daff av å sitte å slite stolen hjemme...

Har vært ledig lenge før og vet hvor lett det er å bare bli sittende... ( i denne forb... bygda)

Den andre grunnen er at jeg aller helst vil ha en jobb å gå til når jeg er ferdig med operasjonen...

Snylte på staten gjør jeg vel allerede da jeg går på attføring... NOE jeg VIL utav.

En annen grunn er at jeg vil bli kvitt djelveskapen, som har plaget meg med flere utbrudd pr år de siste 6 åra... hvorfor jeg ikke har blitt operert før er fordi de mener jeg kan holde den i skjakk med antibiotika, noe som er som gift for kroppen, +at jeg da må skjere hver eneste gang.....

Tvillingen ødela ferien min, å nå skal den få svi.....Hehe...

Fin instilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...