Gå til innhold

Er så hekta på Pepsi Max!!


Gjest Avhengig!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er helt sikkert ikke bra med alle stoffene du skyller ned, men livet er for kort til å bry seg med detaljer:-)

Jeg foretrekker cola, men avhengig er jeg heldigvis ikke.

Jeg er faktisk ikke avhengig av NOE etter at jeg sluttet å røyke:-)

*klapper seg selv på skulderen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare skadelig for tennene. E-stoffene er skadelige kun i enorme mengder, såvidt vi vet, da..

Jeg drikker masse cola light hver dag med verdens beste samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er normalt litt av en søtmons, men jeg synes pepsi

Max er altfor søt. Da fretrekker jeg Cola light eller Pepsi Light, eller helst annen light brus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carlina

Det er helt sikkert ikke bra med alle stoffene du skyller ned, men livet er for kort til å bry seg med detaljer:-)

Jeg foretrekker cola, men avhengig er jeg heldigvis ikke.

Jeg er faktisk ikke avhengig av NOE etter at jeg sluttet å røyke:-)

*klapper seg selv på skulderen*

Ja jeg må ha pepsi max omtrent til frokosten,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg må ha pepsi max omtrent til frokosten,,,

Joa, bra den, men foretrekker, og har alltid mye mer enn èn flaske Tab xtra i kjøleskepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avhengig?

Drikker vel mellom 1 1/2 til 2 liter for dagen og bærer med meg en halvlitersflaske hver gang jeg er utafor døra. Inne i huset bærer jeg rundt på et glass med pepsi Max og om natta står det på nattbordet.

Men jeg vil ikke kalle meg avhengig egentlig, jeg er bare opptatt av å ha en sunn væskebalanse :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som forgrep seg på meg i påsken, er også hekta på den brusen. Fyttef... som det stinka av ham! Kvalm, søtlig lukt. Fikk dessverre noe av spyttet hans over i min munn da han prøvde seg og jeg holdt på å spy av den søtkvalme smaken! Måtte drikke Farris etterpå for å bli kvitt den jævlige smaken :-(

Jeg har aldri hatt noe problem med å drikke hverken Pepsi eller cola selv, men etter denne episoden har jeg ikke orket tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Avhengig!

Joa, bra den, men foretrekker, og har alltid mye mer enn èn flaske Tab xtra i kjøleskepet.

Ja, her var flertallet like avhengig som meg. Må nå i butikken, går snart tom "grøss".

Men jeg er nok mer måteholden en et par her. Drikker bare 1/2 liter pr. dag.

Har prøvd å slutte men det går bare ikke.

Det er vel kanskje koffeinen i denne brusen som gjør dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...