Gå til innhold

Noen som skal på


Gjest Seline

Anbefalte innlegg

Klinfæst på Samfundet den 6/9 eller Knullekurs (samme sted)den 25/9?

(Samfundet er NTNU-studentenes samlingssted)

Kanskje noen har vært på det før og har lyst til å fortelle litt om erfaringer herfra? Den klinfæsten hørtes jo kul ut, man skal merke seg med farge om man er opptatt/ledig og sånt... Er det noe av det samme på knullekurset eller....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe

Da jeg bodde i Trondheim var det hverken klinfæsta eller knullepartya *føler seg snytt*

Det blir sikkert artig da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... kan alle som vil komme på den festen, eller? :)

Tror man må være medlem på Samfundet, men det kan nok fikses siden du kjenner meg! Bare lurer på om jeg tør å gå på det.. Knullekurset er "for deg med erfaring, men fortsatt litt å gå på". Klinfæsten er for alle, såvidt jeg vet. De er litt sparsomme med infoen her..

Får jeg lokka deg oppover eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Da jeg bodde i Trondheim var det hverken klinfæsta eller knullepartya *føler seg snytt*

Det blir sikkert artig da:-)

Nei, det er annerledes å være student i dag, gitt... Nesten som på 70-tallet dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man må være medlem på Samfundet, men det kan nok fikses siden du kjenner meg! Bare lurer på om jeg tør å gå på det.. Knullekurset er "for deg med erfaring, men fortsatt litt å gå på". Klinfæsten er for alle, såvidt jeg vet. De er litt sparsomme med infoen her..

Får jeg lokka deg oppover eller??

Tja... tror du at mannen din tillater at du tar med meg på en knullefest, da?

I think not...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er annerledes å være student i dag, gitt... Nesten som på 70-tallet dette her :)

Hehe

Ja, men det er bare å henge med!

Sosiale happenings er viktig å få med seg når man studerer da:-)

Kjenner du ingen andre som skal dit -så slipper du komme alene til knullekurset? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... tror du at mannen din tillater at du tar med meg på en knullefest, da?

I think not...:)

Tror det er knulle_kurs_, mulige foredrag og sånt. Så ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Ja, men det er bare å henge med!

Sosiale happenings er viktig å få med seg når man studerer da:-)

Kjenner du ingen andre som skal dit -så slipper du komme alene til knullekurset? ;)

Tja, mannen min vil kanskje bli med akkurat den kvelden..

Ja de sier jo at det er viktig å være sosial så.. tror ikke jeg egentlig har noe valg her, nei.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er knulle_kurs_, mulige foredrag og sånt. Så ja! :)

Knullekurs eller knullefest, det går da vel ut på det samme da man så vidt jeg vet uansett må ha en partner? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullekurs eller knullefest, det går da vel ut på det samme da man så vidt jeg vet uansett må ha en partner? :)

Oida.. Ja kanskje det. Kan vel fikse en partner til deg, da! Men det er kanskje lærdom i teoretisk forstand. Hadde jo vært morsomt det, sex er jo ellers ganske praktisk av seg. Utenom her på dol, da, her er det meste ganske teoretisk.

Kunne jo gjort underverker for din karrierre som sexolog, det kurset der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, mannen min vil kanskje bli med akkurat den kvelden..

Ja de sier jo at det er viktig å være sosial så.. tror ikke jeg egentlig har noe valg her, nei.

:)

Ja, spesielt viktig er det i starten av semesteret for å bli kjent med folk.

Så kan man jo skippe noen fester når man blir sliten av all drikkinga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida.. Ja kanskje det. Kan vel fikse en partner til deg, da! Men det er kanskje lærdom i teoretisk forstand. Hadde jo vært morsomt det, sex er jo ellers ganske praktisk av seg. Utenom her på dol, da, her er det meste ganske teoretisk.

Kunne jo gjort underverker for din karrierre som sexolog, det kurset der! :)

Så det er bare teori? Næææ.. den sitter jeg allerede inne med, så du får heller be meg oppover en annen gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...