Gå til innhold

yndlingsparfyme??


Gjest leecha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

L'eau d'Issey. Blir aldri lei den, den passer til alle årstider, og er passe diskret og lukter rent og godt. Hater tunge blomsterlukter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden er det to varianter av Emporio Armani.

Ingen er spesielt tunge eller krydrete, men den ene har mer tyngde enn den andre.

På tide med bytte snart, så det får bli på neste utenlandstur:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Davidoff.

Hvorfor? Tja.. jeg synes selv den lukter godt, men siden jeg innså for mange år siden at jeg overhodet ikke eier smak, så ser jeg bortifra det faktum at jeg selv liker den, og hører på alle damene som bemerker at jeg lukter godt når jeg bruker den :)

Så det er derfor jeg bruker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angeleena1365380364

Hva er poenget med å fortelle HVORFOR man liker en parfyme? Holder det ikke med at man liker den?

poenget er og fortelle hvorfor man synes den er god,saa andre kan faa noen tips!!!f.eks om man liker den fordi den er krydret,lett,.osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angeleena1365380364

Nå for tiden er det to varianter av Emporio Armani.

Ingen er spesielt tunge eller krydrete, men den ene har mer tyngde enn den andre.

På tide med bytte snart, så det får bli på neste utenlandstur:-)

min er forresten Laura..fordi den lukter saa utrolig RENT og godt!!pluss vanilje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

L'eau d'Issey. Blir aldri lei den, den passer til alle årstider, og er passe diskret og lukter rent og godt. Hater tunge blomsterlukter.

Davidoff Coolwater er, og har vært, favoritten så lenge jeg har kjent til den :).

Den er frisk samtidig med at den er krydret, og den holder lenge.

Ellers bruker jeg Pleasure, Au d'Eden (husker ikke hvordan det staves), og en litt tyngre variant av Armani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt - helt siden jeg kom over den for fem år siden - er 'Pleasures fra Estèe Lauder'! Den er lett, får meg til å føle meg vel - og lukter vanvittig godt! Blir aldri lei av den heller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hva er poenget med å fortelle HVORFOR man liker en parfyme? Holder det ikke med at man liker den?

Hvis du bruker en parfyme for å virke tiltrekkende på det annet kjønn, så velger du kanskje noe annet enn det du selv liker best.

Kjønnene tiltrekkes av forskjellige dufter.

Testet det ut på guttene på jobben en gang. Hadde lest om en parfyme (husker ikke navn) som hankjønn ikke kunne motstå. Hadde den på et håndledd og en JEG syntes var super på det andre. Sa de måtte hjelpe meg med en test og stakk håndledda fram under nesa på de.

UTEN unntak foretrakk guttene den som var anbefalt til 'forføringsformål'. Det var ikke tivl engang. Ikke betenkningstid. Bare; 'DEN!'

Og den andre parfymen var en veldig anerkjent, god parfyme den også.

Hehe... Artig det der!

PS: Hvis noen ble nysjerrige (og siden jeg husker så dårlig navn) - denundersøkelsen sto i bladet I FORM for noen måneder siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angeleena1365380364

Hvis du bruker en parfyme for å virke tiltrekkende på det annet kjønn, så velger du kanskje noe annet enn det du selv liker best.

Kjønnene tiltrekkes av forskjellige dufter.

Testet det ut på guttene på jobben en gang. Hadde lest om en parfyme (husker ikke navn) som hankjønn ikke kunne motstå. Hadde den på et håndledd og en JEG syntes var super på det andre. Sa de måtte hjelpe meg med en test og stakk håndledda fram under nesa på de.

UTEN unntak foretrakk guttene den som var anbefalt til 'forføringsformål'. Det var ikke tivl engang. Ikke betenkningstid. Bare; 'DEN!'

Og den andre parfymen var en veldig anerkjent, god parfyme den også.

Hehe... Artig det der!

PS: Hvis noen ble nysjerrige (og siden jeg husker så dårlig navn) - denundersøkelsen sto i bladet I FORM for noen måneder siden.

en ting som er bevist er at menn tilrekkes disse duftene,vanilje,musk og sandeltre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poenget er og fortelle hvorfor man synes den er god,saa andre kan faa noen tips!!!f.eks om man liker den fordi den er krydret,lett,.osv

ok.

Og poenget mitt er at det er totalt uten hensikt fordi folk legger ulike definisjoner i hva de mener er (f.eks) lett parfyme.

Nå har jeg sagt det, så nå skal jeg ikke legge meg mer borti denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleasures om sommeren pga den lette sommerduften, og Ysatis om vinteren, da den er litt tyngre og "krydret".

Men som regel bruker jeg bare Chloé deostick, fordi den dufter godt, er drøy i bruk og holder veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...