Gå til innhold

Flytter på måndag, JIPPI!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

martine1365379969

Er det nå jeg skal be deg kjøre forsiktig? :)

Hehe, neida, du får ha lykke til med Kristiandsandsoppholdet ditt, og det er unektelig en svært fin by! :)

*lol* kjører veldig forsiktig eg nå:-)) Slik eg pleier. d var første og sisste gong eg kjører på den måten! skal ta med bilen oxo.

Liker oxo kristiansand veldig godt! Har sjøen rett nedenfor med strand:-)

martine1365379969

jupp, enig med SDD i at du må kjøre forsiktig! :c)

.. og at Kristiansand er en flott by!

Jeg gleder meg med deg, martine! Dette skal bli deilig!

*klem*

Takk vennen:) Håper på besøk frå deg kansje??? Hadde vert kos å møta deg igjen veit du!

*klem*

Annonse

martine1365379969

Får si som huufsa og SierDuDet - kjør forsiktig :-)

Og så får du prøve å få mest mulig positive opplevelser ut av tiden der nede, og holde kontakten!

Holde kontakten skal eg klare fint:-)) Får gratis oppkobling til internett der. Så då vert det nok tid til å skrive ein mail no og då, og kome inn på nattprat og dol! Så sjølv om eg flytter gløymer eg ikkje ein kjekk mann som deg så lett altså!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...