Gå til innhold

best paa tv??


angeleena1365380364

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nils Gunnar Lie og TV2 nyhetene!

nord og sor var en nydelig serie..aapningsmelodien er helt fantastisk.noen som vet hvor eller hvordan jeg faar tak i den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhetene på TV 2, Judging Amy og de søtsuppefilmene på TVN som jeg minst har sett 2 ganger før :).

Forresten så så jeg en kjempebra film på Hallmark tidlligere på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nord og sor var en nydelig serie..aapningsmelodien er helt fantastisk.noen som vet hvor eller hvordan jeg faar tak i den?

Har du KaZaA? www.kazaa.com

I så fall, søk på North and South, der fikk hvertfall jeg opp et treff som var merket Soundtrack. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du KaZaA? www.kazaa.com

I så fall, søk på North and South, der fikk hvertfall jeg opp et treff som var merket Soundtrack. :o)

takker og bukker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

CSI på TvNorge, Sex og singelliv (kommer tilbake snart), Sopranos, Skildna verder(skrives nok ikke sånn men..) på TV2 og det er vel det!

Ellers så er sikkert 24 en bra serie, men har av en eller annen grunn bare sett en episode av den...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...