Gå til innhold

campingliv


angeleena1365380364

Anbefalte innlegg

angeleena1365380364

noen her som ser p[ det??blir litt mobbet for det,men jeg synes den serien er utrolig koselig..flere som synes det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Serien er interessant! Disse kvasiurbane tilflytterne fra bygda som liker å framstå som moderne, har det morsomt med å raljere over campingfolka. Faen som jeg misliker disse Cafe Latte-folka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angeleena1365380364

Serien er interessant! Disse kvasiurbane tilflytterne fra bygda som liker å framstå som moderne, har det morsomt med å raljere over campingfolka. Faen som jeg misliker disse Cafe Latte-folka!

ENIG jacob..der fikk du sagt det!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien er interessant! Disse kvasiurbane tilflytterne fra bygda som liker å framstå som moderne, har det morsomt med å raljere over campingfolka. Faen som jeg misliker disse Cafe Latte-folka!

NRK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serien er interessant! Disse kvasiurbane tilflytterne fra bygda som liker å framstå som moderne, har det morsomt med å raljere over campingfolka. Faen som jeg misliker disse Cafe Latte-folka!

Har du blitt preget av de innfødte i bygda? :-)

Savner du ikke lenger kaffebarene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du blitt preget av de innfødte i bygda? :-)

Savner du ikke lenger kaffebarene?

Jo, men jeg bruker kaffebarene til det de skal brukes til. Kjøper en kopp dagens kaffe dersom den er av den fyldige sorten, eller i motsatt fall en espresso. Dette drikkes opp hvorpå man forlater lokalet i etterkant.

Jeg sitter ikke å rører i et kar med kaffeblanding som til forveksling ligner på en halvliter med vond diare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg bruker kaffebarene til det de skal brukes til. Kjøper en kopp dagens kaffe dersom den er av den fyldige sorten, eller i motsatt fall en espresso. Dette drikkes opp hvorpå man forlater lokalet i etterkant.

Jeg sitter ikke å rører i et kar med kaffeblanding som til forveksling ligner på en halvliter med vond diare.

ok. Hvis jeg ikke husker feil så har du vært litt urban en gang du også? :-)

Jeg savner mest vanlig norsk svart kaffe når jeg er i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men jeg bruker kaffebarene til det de skal brukes til. Kjøper en kopp dagens kaffe dersom den er av den fyldige sorten, eller i motsatt fall en espresso. Dette drikkes opp hvorpå man forlater lokalet i etterkant.

Jeg sitter ikke å rører i et kar med kaffeblanding som til forveksling ligner på en halvliter med vond diare.

Mild kaffe med store mengder piska søtmelk og brunt sukker....det eneste som mangler er Napoleonskaka. Det er faktisk blitt legalt å like sånne ting som bare gamle damer liker. Av en eller annen grunn er kaffefløte, blått hår, masse smykker og brunkrem blitt moderne blant de unge, etter å ha vært en gamlehjemsgreie i årevis.

Jeg syns latte er fantastisk, siden det minner meg om mormor. Det eneste som mangler er et eventyr og en pitteliten eggelikør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. Hvis jeg ikke husker feil så har du vært litt urban en gang du også? :-)

Jeg savner mest vanlig norsk svart kaffe når jeg er i utlandet.

Joda, men ikke "liksomurban" lille venn. Du vet slike folk som " ah, endelig har jeg kommet meg til byen. Nå må jeg bli bymenneske".

Jeg er veldig glad i god kaffe - derfor er jeg glad i kaffebarer. Jeg velger mine kaffebarer med stor omhu - basert på kvalitet og klientell.

Remareklamen med denne gutten som bestiller vanlig kaffe på kaffebar er illustrerend.

Og ellers? Er du lykkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men ikke "liksomurban" lille venn. Du vet slike folk som " ah, endelig har jeg kommet meg til byen. Nå må jeg bli bymenneske".

Jeg er veldig glad i god kaffe - derfor er jeg glad i kaffebarer. Jeg velger mine kaffebarer med stor omhu - basert på kvalitet og klientell.

Remareklamen med denne gutten som bestiller vanlig kaffe på kaffebar er illustrerend.

Og ellers? Er du lykkelig?

Ellers så sitter jeg nå her... Er faktisk buden på grillfest på min jobb og på mannens jobb i kveld.

Jeg prøver så godt jeg kan å ivareta mitt image som litt sær.....:-)

Jeg er ikke lykkelig hele tiden, nei. Ønsker det heller ikke. Korte øyeblikk av "lykke" setter jeg pris på.

Er det sært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så sitter jeg nå her... Er faktisk buden på grillfest på min jobb og på mannens jobb i kveld.

Jeg prøver så godt jeg kan å ivareta mitt image som litt sær.....:-)

Jeg er ikke lykkelig hele tiden, nei. Ønsker det heller ikke. Korte øyeblikk av "lykke" setter jeg pris på.

Er det sært?

Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...