Gå til innhold

Keane - Håland


jacob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man griser ikke på fotballbanen, det gjør man andre steder. Og man sørger for ikke å bli filmet.

Sådan er det.

Keane er jo en jævla særing og definitivt feil mann å grise med.

Forøvrig er de vel stinne av gryn begge to og jeg synes ikke synd på dem i det hele tatt. La dem sparke hverandre ned det de orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene gikk allerede tidlig på nitti-tallet om at Alfie måtte ha hjelpelærer for å finne målet. Flink å spille fotball, men ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene gikk allerede tidlig på nitti-tallet om at Alfie måtte ha hjelpelærer for å finne målet. Flink å spille fotball, men ikke den skarpeste kniven i skuffen.

Håland er en god fotballspiller, mer enn god nok for landslaget spør du meg. Han er den eneste norske midtbanespilleren med brutale defensive ferdigheter.

Men jeg husker utmerket godt den gangen han skadet Keane. Den episoden var omtrent identisk med episoden hvor Keane tok igjen.

Folk maser om at Keane er teit som vedgår sin skyld i biografien. Det er selvfølgelig motsatt; han er smart og bygger opp under sitt image som en rå og hardtarbeidene spiller. Merkevarebygging! Likefullt; han jamrer seg sjeldent når han selv blir taklet. He is my man og den viktigste spilleren på verdens største klubblag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at Håland kan trekke nokre kroner ut av denne saka, er det vel verd bryet.

Ei takling som den "Mad dog" Keane presterte, må for alle praktiske føremål seiast å bryte med dei fleste relevante straffelovar..og såleis kunne nyttast i erstatningssak.

Mad-dog er tøff som fan, og kompleterar eit lag som United. Dei har prektige Solskjær og Keane som hitman. Slik når dei langt.

Likevel; Eg reknar med Keane får ei kort karriere etter dette. Kanskje fordi ein eller annan vil bryne seg på han, men mest truleg fordi det vil gå sport i å erte opp galningen slik at han får ein stokk raude kort, og finn seg noko anna å gjere.

Bye, bye til både Keane og Håland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ha et poeng. Mad dog, bull dog eller hva du kaller han - holdt jo på å legge opp i forfjor p.g.a røde kort.

Erstatningssaken mot Keane kanaliserer uansett ikke mer spenn enn at det vil fortone seg som piss i havet for han.

Konklusjon; jeg liker slike killere som Keane - ekte soldater som det er noe kontraStabekkst over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er slik at Håland kan trekke nokre kroner ut av denne saka, er det vel verd bryet.

Ei takling som den "Mad dog" Keane presterte, må for alle praktiske føremål seiast å bryte med dei fleste relevante straffelovar..og såleis kunne nyttast i erstatningssak.

Mad-dog er tøff som fan, og kompleterar eit lag som United. Dei har prektige Solskjær og Keane som hitman. Slik når dei langt.

Likevel; Eg reknar med Keane får ei kort karriere etter dette. Kanskje fordi ein eller annan vil bryne seg på han, men mest truleg fordi det vil gå sport i å erte opp galningen slik at han får ein stokk raude kort, og finn seg noko anna å gjere.

Bye, bye til både Keane og Håland.

Du kan ha et poeng. Mad dog, bull dog eller hva du kaller han - holdt jo på å legge opp i forfjor p.g.a røde kort.

Erstatningssaken mot Keane kanaliserer uansett ikke mer spenn enn at det vil fortone seg som piss i havet for han.

Konklusjon; jeg liker slike killere som Keane - ekte soldater som det er noe kontraStabekkst over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...