Gjest 5barnsmor Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Hei på deg, husker du meg??? Nå har jeg endelig flyttet og fått linja opp igjen...Du skulle jo flytte også, har du gjort det? Hvordan gikk det med ditt flyttesjau...hos oss sto de nye eierene på terassen med flyttelasset mens jeg vasket ut siste resten - phu! Så var det en mnd på et 20kvm rom i kjelleren hos svigers - 7stk som sov i samme rom med et lite vindu uten luft....nød...men vi lever da enda og har fått mye bedre plass også) Ny operert er jeg også med fin og flat mage (litt hoven enda) 900gr hud tok de bort!! Tok stingene i dag - ekkelt til tusen ble helt kvalm, men overlevde det også. Så nå har jeg endelig fått navelen opp på magen igjen:)))))) etter et par år omtrent nedi trusa:0))) Mye rart man skal være med på etter et partre (eller fem) unger.... Helgeklem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68019-zirine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Selvfølgelig husker jeg deg. Det er godt å høre at du har det bra. Joda, det har vært flytting her også, og gud bedre, sier jeg bare - gud bedre. For det første så tror jeg at jeg er litt lat. Nei, korrigerer - jeg VET at jeg er litt lat - så derfor har jeg ikke fått på plass alle tingene. Det er greit med store ting, men jeg kan ikke fatte og begripe at jeg har så mye dill, jeg liker ikke dill engang. Men poser på poser med alt fra porselensgriser (hvem i svarte fikk jeg den av???) til gardiner jeg aldri har sett før (les: min søster sine gardiner) til nøkler man ikke lengre husker hva er til og papir - miiiiilevis av papir. Jeg tror kanskje det er greit å brenne bøkene fra den tiden jeg gikk på BI, tror du ikke? Men, det begynner å fjompe seg nå. Jentenes rom var ryddig i nøyaktig 4 timer etter jeg hadde en gjennomgang der - siden har sett ut som et sammenhengende helvete. Men, vi trives - det skal ikke glemmes Vi har morelltre i hagen - der fant jeg en kineser for noen uker siden. Aner ikke hvor han kom fra - jeg tror han skulle plukke moreller, men jeg satte det onde øyet på han, og han ble borte. Vi har hage og har selvfølgelig allerede grillet MED OLJE. Vi ville gjerne markere at vi hadde flyttet til nabolaget - og det var så hyggelig atte Ellers? Vel, her skjer mye, men det kan man da ikke skrive om på dol. Ihvertfall ikke før jeg blir full God helg til deg også *klem* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68019-zirine/#findComment-317191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.