Gå til innhold

Forsvinningen i England


Gjest Janine

Anbefalte innlegg

Jøss, nå sitter jentenes assistentlærer og hennes samboer i politiavhør mens huset deres blir gjennomsøkt.

Det må da bety at politiet har sterke mistanker mot dem.

Men hvorfor i alle dager skulle disse to bortføre jentene? Og hvis de har noe med forsvinningen å gjøre, er det da større eller mindre sjanse for at de er i live??

Tror dere politiet løser denne saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror politiet er så desperat etter å finne de/n skyldige at de avhører disse to, utelukkende pga tilknytning til jentene.

Det er garantert lynsjestemning i UK mot disse to, men de er da bare innkaldt som vitner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angeleena1365380364

jo lengre tid det gaar jo mindre sjanser er det for og finne de i live,de lever nok ikke desverre,men d er jo lov aa haape

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - jeg følger ikke ressonementet ditt helt her .. :

"nå sitter jentenes assistentlærer og hennes samboer i politiavhør mens huset deres blir gjennomsøkt. Det må da bety at politiet har sterke mistanker mot dem. Men hvorfor i alle dager skulle disse to bortføre jentene? "

Er det så og forstå at du ikke tror at assistentlærere kan kidnappe barn, evt. begå overgrep? Hva er det som gjør det hele så uforståelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - jeg følger ikke ressonementet ditt helt her .. :

"nå sitter jentenes assistentlærer og hennes samboer i politiavhør mens huset deres blir gjennomsøkt. Det må da bety at politiet har sterke mistanker mot dem. Men hvorfor i alle dager skulle disse to bortføre jentene? "

Er det så og forstå at du ikke tror at assistentlærere kan kidnappe barn, evt. begå overgrep? Hva er det som gjør det hele så uforståelig?

Om jeg tror en assistentlærer kan bortføre et barn? Joda, det går sikkert helt fint det.

Spørsmålet er HVORFOR hun skulle gjøre det? Hun jobbet på skolen hvor elevene jobbet og kjente dem rimelig godt.

Du må innrømme at det ikke hadde vært like overraskende om en eller annen pedofil i nærmiljøet hadde blitt mistenkt i saken?

Og ja, jeg VET at det fins gærninger over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg tror en assistentlærer kan bortføre et barn? Joda, det går sikkert helt fint det.

Spørsmålet er HVORFOR hun skulle gjøre det? Hun jobbet på skolen hvor elevene jobbet og kjente dem rimelig godt.

Du må innrømme at det ikke hadde vært like overraskende om en eller annen pedofil i nærmiljøet hadde blitt mistenkt i saken?

Og ja, jeg VET at det fins gærninger over alt.

Jeg vet at pedofile søker seg til miljø hvor barn befinner seg. Således kommer det ikke som en overraskelse på meg at de er siktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet at pedofile søker seg til miljø hvor barn befinner seg. Således kommer det ikke som en overraskelse på meg at de er siktet.

Således?

Det er ingen som er siktet i saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Således?

Det er ingen som er siktet i saken.

Det er riktig. Jeg mente at det kommer ikke som en overraskelse på meg HVIS de blir siktet.

Hvorfor forstå når man kan misforstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig. Jeg mente at det kommer ikke som en overraskelse på meg HVIS de blir siktet.

Hvorfor forstå når man kan misforstå.

Men det er da ingenting som tilsier at de to i avhør er pedofile?

Mente ikke å være vrang, men såpass burde du da tåle uten å bli grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er da ingenting som tilsier at de to i avhør er pedofile?

Mente ikke å være vrang, men såpass burde du da tåle uten å bli grinete.

Jeg har ikke påstått at de er pedofil. Det jeg spør om er hvorfor hun er så overrasket over at en assistentlærer er inne til avhør. Hvorfor kan ikke en assistentlærer være pedofil, evt. kidnapper.

Jeg er ikke grinete, men du har tydeligvis vanskelig for å oppfatte hva jeg sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke påstått at de er pedofil. Det jeg spør om er hvorfor hun er så overrasket over at en assistentlærer er inne til avhør. Hvorfor kan ikke en assistentlærer være pedofil, evt. kidnapper.

Jeg er ikke grinete, men du har tydeligvis vanskelig for å oppfatte hva jeg sier.

Neida, det gikk fint nå.

Smil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...