Gå til innhold

godteri som ble borte!!!!!!!


Gjest mumse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååå spesial på rull husker jeg:o)Jeg og venninna mi brukte spleise på en slik en etter skoletid.

Hva annet er borte da? Lakrispipa finnes ikke lenger, Toy hmmm det er nok mye, mye mer også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare enkelte typer som er borte, jeg synes smaken også har forsvunnet. Mulig det bare er jeg som har blitt voksen, men jeg synes f.eks. melkesjokoladen fra Freia smakte bedre da jeg var liten.

Eller er det kanskje bare jeg som spiser godteri for sjelden, når jeg spiser slikt kun til jul og påske?

*knasker gulrot*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå spesial på rull husker jeg:o)Jeg og venninna mi brukte spleise på en slik en etter skoletid.

Hva annet er borte da? Lakrispipa finnes ikke lenger, Toy hmmm det er nok mye, mye mer også.

lakrispipa er å få kjøpt her i Rogaland. Skal jeg kjøpte noen til deg og sende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn derre bruspulver i oransje pose og en oransje firkanta(?) kjærlighet på pinne til å "fiske opp" bruspulveret med. Husker ikke hva det heter...men jaggu var det godt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rusten spiker, banansplitt og godt gammeldags, rosa bruspulver.

Jeg knasket rustne spiker da jeg var gravid i 2000! Mmmm.... Banansplitt er da en dessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riegel og salte UFO får man kjøpt ennå da :)

Men ikke sånn som salte ufo var før i verden skjønner du. Da var de mindre, flatere på en måte, posene var røde og dropsene hadde et kanelaktig pulverdryss.... Det var kinogodtet sitt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg knasket rustne spiker da jeg var gravid i 2000! Mmmm.... Banansplitt er da en dessert?

Banansplitt var noe gulaktige seige greier som smakte som banan trukket med lys fløtekaramell. Og de var STORE, kanskje 4 x 7 cm. Hadde tort å spise det i dag, hadde vært redd for at tennene, i hvert fall plumbene skulle falle ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banansplitt var noe gulaktige seige greier som smakte som banan trukket med lys fløtekaramell. Og de var STORE, kanskje 4 x 7 cm. Hadde tort å spise det i dag, hadde vært redd for at tennene, i hvert fall plumbene skulle falle ut.

Er det sånne Robin Hood-kjærligheter du mener? Var det ikke det de het? Sånne som var firkantet, avlange og delvis i banan og karamell? De var råååågode... Den kombinasjonen av smak var herlig! Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde smakt den nå. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånne Robin Hood-kjærligheter du mener? Var det ikke det de het? Sånne som var firkantet, avlange og delvis i banan og karamell? De var råååågode... Den kombinasjonen av smak var herlig! Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde smakt den nå. :o)

De jeg snakker om var flate og opprutet men smakte nok det samme som dine kjærligheter. Jeg har faktisk en sjappe i nærhet som selger noe lignende innimellom. De jeg kjøper da er harde men jeg legger dem i mikroen og da blir de skikkelig seige og gode og mindre farlige for tennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...