Gjest mumse Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 funny,shake,spesial paa rull,rosa hobby,lila pause,stjernepose..noen fler?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Du sa det magiske ordet: GODTERI *poff* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Ååå spesial på rull husker jeg:o)Jeg og venninna mi brukte spleise på en slik en etter skoletid. Hva annet er borte da? Lakrispipa finnes ikke lenger, Toy hmmm det er nok mye, mye mer også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Du sa det magiske ordet: GODTERI *poff* Rusten spiker, banansplitt og godt gammeldags, rosa bruspulver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elli Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Rusten spiker, banansplitt og godt gammeldags, rosa bruspulver. Olympic (tror jeg den het)sjokolade Bravo sjokolade (massiv!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleena1365380364 Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Olympic (tror jeg den het)sjokolade Bravo sjokolade (massiv!) blues,crystal pepsi,riegel,salte ufo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 Det er ikke bare enkelte typer som er borte, jeg synes smaken også har forsvunnet. Mulig det bare er jeg som har blitt voksen, men jeg synes f.eks. melkesjokoladen fra Freia smakte bedre da jeg var liten. Eller er det kanskje bare jeg som spiser godteri for sjelden, når jeg spiser slikt kun til jul og påske? *knasker gulrot* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki Skrevet 16. august 2002 Del Skrevet 16. august 2002 blues,crystal pepsi,riegel,salte ufo Riegel og salte UFO får man kjøpt ennå da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erin Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Rusten spiker, banansplitt og godt gammeldags, rosa bruspulver. Rustne spiker får man kjøpt på pose enda :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thrist Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 blå hubba-bubba, blå riegel (den med nøtter) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flo Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Ååå spesial på rull husker jeg:o)Jeg og venninna mi brukte spleise på en slik en etter skoletid. Hva annet er borte da? Lakrispipa finnes ikke lenger, Toy hmmm det er nok mye, mye mer også. lakrispipa er å få kjøpt her i Rogaland. Skal jeg kjøpte noen til deg og sende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thrist Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Rustne spiker får man kjøpt på pose enda :-) banansplitt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Sånn derre bruspulver i oransje pose og en oransje firkanta(?) kjærlighet på pinne til å "fiske opp" bruspulveret med. Husker ikke hva det heter...men jaggu var det godt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Rusten spiker, banansplitt og godt gammeldags, rosa bruspulver. Jeg knasket rustne spiker da jeg var gravid i 2000! Mmmm.... Banansplitt er da en dessert? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Riegel og salte UFO får man kjøpt ennå da Men ikke sånn som salte ufo var før i verden skjønner du. Da var de mindre, flatere på en måte, posene var røde og dropsene hadde et kanelaktig pulverdryss.... Det var kinogodtet sitt det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Salte og sure ufo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Jeg knasket rustne spiker da jeg var gravid i 2000! Mmmm.... Banansplitt er da en dessert? Banansplitt var noe gulaktige seige greier som smakte som banan trukket med lys fløtekaramell. Og de var STORE, kanskje 4 x 7 cm. Hadde tort å spise det i dag, hadde vært redd for at tennene, i hvert fall plumbene skulle falle ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Banansplitt var noe gulaktige seige greier som smakte som banan trukket med lys fløtekaramell. Og de var STORE, kanskje 4 x 7 cm. Hadde tort å spise det i dag, hadde vært redd for at tennene, i hvert fall plumbene skulle falle ut. Er det sånne Robin Hood-kjærligheter du mener? Var det ikke det de het? Sånne som var firkantet, avlange og delvis i banan og karamell? De var råååågode... Den kombinasjonen av smak var herlig! Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde smakt den nå. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Rustne spiker får man kjøpt på pose enda :-) Hvor? Og er de like sterke innvendig og har skikkelig rust på seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Er det sånne Robin Hood-kjærligheter du mener? Var det ikke det de het? Sånne som var firkantet, avlange og delvis i banan og karamell? De var råååågode... Den kombinasjonen av smak var herlig! Lurer på hva jeg hadde syntes om jeg hadde smakt den nå. ) De jeg snakker om var flate og opprutet men smakte nok det samme som dine kjærligheter. Jeg har faktisk en sjappe i nærhet som selger noe lignende innimellom. De jeg kjøper da er harde men jeg legger dem i mikroen og da blir de skikkelig seige og gode og mindre farlige for tennene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.