Gå til innhold

Marius Bakken


jacob

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norges ny friidretsfunn. Langdistansløper.

Jeg er helt enig meg; innlegget var av minimal interesse.

Jeg trodde du snakket om en hest. Marius Blakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du begynner å få noe sære interesser. Friidrett har jeg lagt på hylla, rent fokusmessig. Den siste jeg husker var..Arne Hjeltnes og Vebjørn Rodal. Sistnevnte skal vistnok opp fra sofaen og raske med seg 800meter-gullet i det kommende NM.

Kokain-kasteren har begynt med boksing, men skal også innom NM for å hente gull.

Friidrett er så langt nede at det blir som om Rosenborg skulle henta inn gamle-Ivers for å styrke laget mot Molde i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du begynner å få noe sære interesser. Friidrett har jeg lagt på hylla, rent fokusmessig. Den siste jeg husker var..Arne Hjeltnes og Vebjørn Rodal. Sistnevnte skal vistnok opp fra sofaen og raske med seg 800meter-gullet i det kommende NM.

Kokain-kasteren har begynt med boksing, men skal også innom NM for å hente gull.

Friidrett er så langt nede at det blir som om Rosenborg skulle henta inn gamle-Ivers for å styrke laget mot Molde i morgen.

Arne Hjeltnes - smørbukk med diskos??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges ny friidretsfunn. Langdistansløper.

Jeg er helt enig meg; innlegget var av minimal interesse.

Og jeg som trodde det var Karl Johan Rasmussen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal jo ha at han satset skikkelig - selv om det ikke ble spesielt vellykket.

Langdistanse er vel ikke en gren som ligger for nordmenn heller. De afrikanske løperne har jo genene i seg fra fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...