Gå til innhold

Hvorfor kan ingen holde øynene åpne når de nyser?


molli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beklager, men jeg kan ikke hjelpe deg der.

Jeg for min del er mer opptatt av om Vidar Teisen har hatt paraplyer i drinkene sine i ferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor holder kniper gubben sammen neseborene når han nyser?? Helt uforståelig for meg!!! Han går jo glipp av det som er så deilig med å nyse - slippe ut all luft og ulumskheter (eller hva det nå er som får oss til å nyse) ut av nesa. Ikke lett å skjønne seg på den fyren der alltid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt det der med at man må lukke øynene når man nyser. Jeg holder dem åpne hvis jeg vil. Og jeg fyrer av noen skikkelige tordenskrall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt det der med at man må lukke øynene når man nyser. Jeg holder dem åpne hvis jeg vil. Og jeg fyrer av noen skikkelige tordenskrall.

Oj ! Kanskje du kan få plass i Guiness Book of Records?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i tilfelle du har et så kraftig nys på lager at du nyser øynene ut av skolten. Litt upraktisk om de bare trilla ut da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Fy for et irriterende spørsmål. Siden jeg nå er forkjølet, så nyser jeg i ett, og vet du hva som opptar meg mest?? Klarer jeg å nyse med øynene åpen???

Nei, og nei molli. Dette var ikke bra. Jeg skal gi en lyd om jeg får det til til slutt........ *lol*

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...