Gå til innhold

Hva er dette for no!!!


Zirine

Anbefalte innlegg

Jeg åpner en pakke sørlandschips - hadde en svaaaak erindring om at den smakte godt. Men det er jo ikke salt på den. Potetgull skal være salt!!

Hvorfor kjøpte jeg ikke Kims - arrg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, Kims er pokker så mye bedre enn Sørlandschips. Den er jo ikke god engang. hehe - kanskje jeg skal begynne å kjøpe den om jeg skal slanke meg? hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! *savner Maarud*

Åh ja.. dere har vel ikke det dere nei... Unnskyld at jeg ga deg et øyeblikks hjemlengsel. Har de ikke den derre svenske typen der nede heller? Som er nesten helt lik Maarud..

Estrella heter det, ja!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja.. dere har vel ikke det dere nei... Unnskyld at jeg ga deg et øyeblikks hjemlengsel. Har de ikke den derre svenske typen der nede heller? Som er nesten helt lik Maarud..

Estrella heter det, ja!?

Muligens på sydkysten men ikke ikke her i Las Palmas, og ikke med paprika og ost og løk! :-(

De har noe Kims på et varehus med ikke noe av det jeg liker.

Kalorier spart! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens på sydkysten men ikke ikke her i Las Palmas, og ikke med paprika og ost og løk! :-(

De har noe Kims på et varehus med ikke noe av det jeg liker.

Kalorier spart! ;-)

Good for you :)

Hvordan orker du forresten å bo nedi den varmen der?? Får kvelningsfornemmelser av tanken.. Synes sol og varme er litt oppskrytt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you :)

Hvordan orker du forresten å bo nedi den varmen der?? Får kvelningsfornemmelser av tanken.. Synes sol og varme er litt oppskrytt jeg :)

Nå bor jeg i Las Palmas og her blir det aldri så varmt som nede på sydkysten så det går bra.

Det verste er faktisk når det blir kaldt på vinteren for vi har ikke oppvarming inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you :)

Hvordan orker du forresten å bo nedi den varmen der?? Får kvelningsfornemmelser av tanken.. Synes sol og varme er litt oppskrytt jeg :)

"Synes sol og varme er litt oppskrytt jeg "

Og takk til deg! Du er herved utvist!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Synes sol og varme er litt oppskrytt jeg "

Og takk til deg! Du er herved utvist!

;-)

Jeg har jo tatt konsekvensen av det og flyttet nordover, da..

Men her har det jo vært rekordsommer -varmeste på 50 år eller noe sånt. Min flaks, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare Maarud som duger på chips, daaah.. Kims og Sørlandschips - fysj og føy!

:)

Maarud ble ikke så verst etter at de salta den opp og gjorde flakene tynnere.

Joda - Maarud går i nødstilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...