Gå til innhold

syk tror jeg


Gjest livahelen

Anbefalte innlegg

Gjest livahelen

Høre stemmene befale meg til døden, de sier jeg er ond, at alle jeg var glad i kommer til å dø pga meg.

Prøver å holde alt i orden, men kan ikke få orden på noe. Alle ser på meg og vet at det er min skyld, jeg ser det på dem når de SER på meg. De står ved sengen min og sier jeg ikke får sove ikke spise ikke skrike, for det er det jeg vil, så mamma kan høre . Tror jeg holder på å dø. mama skjønner ikke og jeg kan ikke snakke mer. Kan ikke leve kan ikke dø, jeg er bare tanker uten hode, øyne uten kropp skulle ønske pa var her han hadde klart dette for meg

kroppene som kommer gjennom veggene er jeg så redd, hjelp meg noen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lina1365380363

Jeg tror også at du er syk. Du bør ta kontakt med lege/legevakt så fort som mulig slik at du kan få hjelp.

Hei!

Tror du at du orker å ta kontakt med legen din i dag, slik at du får snakket med ham/henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...