Gjest Fortvila!!! Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hei! Jeg var hos frisøren i går og skulle stripe håret mitt m/plasthette. Jeg fikk ikke varme over hodet, men bare en tilsvarende plasthette over for å "holde på varmen" som hun så fin kalte det. Etter en stund syntes jeg det ble så varmt, og da jeg kjente bak i hodet, brandt jeg meg på hånden!!! Jeg ropte på frisøren som var opptatt med en ny kunde. Da jeg kikket i speilet røyk det av håret mitt!! Hun lo og sa det var helt normalt og at det ikke var noe å være redd for. Er dette normalt? Da hun skulle greie meg mista jeg masse hår bak der, og nå er det knusktørt og jeg mista hår i dag også. Jeg er litt sår i hodebunn. Nå vurderer jeg å ringe tilbake og klage og få pengene tilbake. Jeg snakket med en anne frisør som sa det var det værste hun hadde hørt. Hun sa jeg trenge MANGE kurer for å rette opp i dette og at jeg skulle kreve det gratis. Har dere hørt/vært borti lignende tilfeller? Har jeg noen rettigheter? Har jeg skadet hodebunn/håret? Jeg hadde blitt veldig glad for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68075-det-r%C3%B8yk-av-h%C3%A5ret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seline Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 "Hun sa jeg trenge MANGE kurer for å rette opp i dette og at jeg skulle kreve det gratis. Har dere hørt/vært borti lignende tilfeller? Har jeg noen rettigheter? Har jeg skadet hodebunn/håret" Ja, når håret blir så brent av blekingen, så har du skadet håret. Dessverre kan ingen kur i verden rette opp i det, du må bare klippe det av når tiden er moden.. (D.v.s når DU er moden.. ) Jeg har hørt om mange sånne tilfeller -frisøren kan ikke ta ansvar for hvilken kondisjon håret var i før behandlingen. Hårets kvalitet er ikke alltid så lett å kjenne for frisøren p.g.a balsamer, stylingprodukter osv. Det med varmeutvikling er helt vanlig forøvrig, alle kjemiske prosesser innebærer temperaturforandring. (Eksoterme/ endoterme prosesser) Hvis frisøren derimot lot blekemiddelet være i håret for lenge, er det hennes feil, og du kan kanskje komme noen vei med å kreve kur osv. Vel og merke hvis du sa ifra med en gang, i frisørsalongen. Erstatningskrav forøvrig tror jeg nok du må glemme... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/68075-det-r%C3%B8yk-av-h%C3%A5ret/#findComment-318144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.