Gjest Smily Skrevet 16. oktober 2000 Del Skrevet 16. oktober 2000 Finnes det et råd - medisin mot krampetilstander-spenningstilstander i mage og tarmsystemet - rektus. Jeg spenner ubevisst-bevisst rektus - den "glir oppover".Slapper ikke av i denne delen - når jeg står til ene siden og kjenner etter, må jeg konsentrere meg om å "slippe den ned" - Håper ikke dette høres helt vilt ut, men klarer jeg å få rektus eller hva det er der nede til å være nede, klarer luften i tarmene å bevege seg bedre etter å ha stått slik i noen minutter. Når jeg ligger klarer jeg dette bedre, men også da vanskelig. Har prøvd 20-40 mg Surmontil i en måned, men det blir ikke bedre - heller værre. Er det noe jeg kan gjøre - trene - en spes. medisin eller lignende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6808-r%C3%A5d-medisin-mot-krampetilstand-i-mage-og-tarmsystemetn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knut Erik Ånensen, Allmennlege Skrevet 17. oktober 2000 Del Skrevet 17. oktober 2000 Til smily ang råd-medisin mot "krampetilstand" i mage og tarmsystemet Det høres her ut til å være en muskulær spenningstilstand mer av type "uvane". Hvis den ikke kommer i andre muskelgrupper kan jeg vanskelig tro at det er generelt spenningsproblem i muskulaturen din. Jeg har dessverre ingen riktig god forslag, men det høres ikke ut til å være farlig. Du får diskutere med legen påny siden Surmontil ikke hørtes ut til å være riktig medisin for deg. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6808-r%C3%A5d-medisin-mot-krampetilstand-i-mage-og-tarmsystemetn/#findComment-34419 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.