Gå til innhold

www.play.com og hylle-spørsmål


double

Anbefalte innlegg

De er jammen kjappere enn her til lands. Bestilte på mandag, betaling ble trukket onsdag og fredag lå filmene i postkassa :-)

I min samling er det bare sone 2 filmer og hele bunten har norsk tekst. Sånn skal samlinga holdes og derfor har jeg ikke bestilt fra store utland før, men på play.com var jo ikke dette noe problem da :-)

Samlinga begynner å ta litt plass nå.. har straks 100 DVD-filmer og trenger en mer egnet hylle å sette dem i. Er det noen som vet om fine/stilige hyller beregnet til DVD-filmer? Eller som ikke er beregnet på DVD, men som passer perfekt likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

Hvordan er egentlig tollreglene når det gjelder import av DVD. Måtte du betale mye ekstra?

(Har ikke noen spesielle hylletips, men du kan jo se på www.ikea.no eller www.bolia.com f.eks.)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faen så imponert over play.com, selv.

Jeg bestilte 2 filmer fra en norsk dvd-klubb for 3 uker siden, og har ikke fått noen av dem.

Men fra play har jeg allerede mottatt 4 filmer, alle i løpet av 3-4 dager fra betalingen ble trukket, og nå venter jeg spent på posten for det kommer et par til :)

Det her var selvsagt ikke svar på spørsmålet ditt, men en aldri så liten reklamesnutt for Play :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig tollreglene når det gjelder import av DVD. Måtte du betale mye ekstra?

(Har ikke noen spesielle hylletips, men du kan jo se på www.ikea.no eller www.bolia.com f.eks.)?

Alle priser oppgitt på www.play.com inkluderer frakt. Filmene pakkes og sendes enkeltvis, så der blir ingen avgifter på de, ganske praktisk :-)

De fleste filmene blir faktisk rimeligere enn hvis du skal kjøpe dem her.

Kjempefornøyd og klar til å bestille fler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faen så imponert over play.com, selv.

Jeg bestilte 2 filmer fra en norsk dvd-klubb for 3 uker siden, og har ikke fått noen av dem.

Men fra play har jeg allerede mottatt 4 filmer, alle i løpet av 3-4 dager fra betalingen ble trukket, og nå venter jeg spent på posten for det kommer et par til :)

Det her var selvsagt ikke svar på spørsmålet ditt, men en aldri så liten reklamesnutt for Play :)

Hehe.. sånn er det når en er fornøyd og glad i film :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er egentlig tollreglene når det gjelder import av DVD. Måtte du betale mye ekstra?

(Har ikke noen spesielle hylletips, men du kan jo se på www.ikea.no eller www.bolia.com f.eks.)?

Du kan fritt ta inn filmer som koster inntil 200 kroner, ergo kan du kjøpe filmer på Play.com som koster helt opp til £16.99.

Det geniale med Play er at de dersom du betiller 3 filmer, sender dem i separate pakker, så du får altså ikke noen tollproblemer med mindre du bestiller svært dyre filmer, men de fleste filmene koster godt under 16.99, inklusive frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. sånn er det når en er fornøyd og glad i film :-)

Jeg er veldig glad i film, og veldig fornøyd over Play. I hvertfall til nå!

Jeg venter nå på spesialversjonen av Terminator 1 og 2, spesialversjonen av Platoon, Spesialversjonen av The Usuall Suspects, samt Mulholland Drive!

Går ut fra at filmene kommer i dag og på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faen så imponert over play.com, selv.

Jeg bestilte 2 filmer fra en norsk dvd-klubb for 3 uker siden, og har ikke fått noen av dem.

Men fra play har jeg allerede mottatt 4 filmer, alle i løpet av 3-4 dager fra betalingen ble trukket, og nå venter jeg spent på posten for det kommer et par til :)

Det her var selvsagt ikke svar på spørsmålet ditt, men en aldri så liten reklamesnutt for Play :)

Hvilken spiller var det du kjøpte deg forresten?

Måtte kjøpe meg ny selv her om dagen, for han jeg hadde lånt hos henta sin her om dagen.

Måtte selvsagt kjøpe en som var multiganger bedre jeg da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken spiller var det du kjøpte deg forresten?

Måtte kjøpe meg ny selv her om dagen, for han jeg hadde lånt hos henta sin her om dagen.

Måtte selvsagt kjøpe en som var multiganger bedre jeg da :-)

Jeg kjøpte meg bare en billigsak..

En LG-ettellerannet, og den koster meg ca 1800 kroner.

Jeg har ikke greie på DVD-spillere, men er utrolig fornøyd da bildekvaliteten og alt er helt sykt bra.

Jeg kommer aldri til å klare å se på en videofilm nå....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Hvordan er egentlig tollreglene når det gjelder import av DVD. Måtte du betale mye ekstra?

(Har ikke noen spesielle hylletips, men du kan jo se på www.ikea.no eller www.bolia.com f.eks.)?

Takk takk - da er det min tur til å importere film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Alle priser oppgitt på www.play.com inkluderer frakt. Filmene pakkes og sendes enkeltvis, så der blir ingen avgifter på de, ganske praktisk :-)

De fleste filmene blir faktisk rimeligere enn hvis du skal kjøpe dem her.

Kjempefornøyd og klar til å bestille fler :-)

Men får du norsk tekst på filmene fra Play.com da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balooba

Alle priser oppgitt på www.play.com inkluderer frakt. Filmene pakkes og sendes enkeltvis, så der blir ingen avgifter på de, ganske praktisk :-)

De fleste filmene blir faktisk rimeligere enn hvis du skal kjøpe dem her.

Kjempefornøyd og klar til å bestille fler :-)

Hvordan vet du at de har norsk tekst når du bestiller derfra?

Har bestilt en del DVD fra Amazon i England og har opplevd å få filmer både med og uten norsk undertekst. Ikke noe problem for meg i grunnen, liker å bruke den engelske teksten uansett. Men om noen skal se sammen med meg er det ikke like enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...