Gå til innhold

Blindtarmbetennelse, eller hva?

Anbefalte innlegg

Min 7 årige datter har de siste to dagene klaget endel over smerter i høyre side, omtrent i midjehøyde. (Det er ikke dramatisk) Det gjør vondt når jeg trykker lett også. Hun har ikke feber, så vi kommer nok til å se det an, til evt det blir verre.

Er det noen som har erfaring med blindtarm eller som har tips om hva dette kan være?

Jeg er tilbakeholden med å kontakte legen, fordi jeg har erfaring med at magevondt hos ungene gjerne gir seg på mirakuløst vis det øyeblikket vi er kommet inn hos lege. :o)

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68082-blindtarmbetennelse-eller-hva/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ofte følger det kvalme, feber og slapphet med en blindtarmbetennelse, i tillegg til smerte i området. Hvis du trykker ned på magen der blindtarmen ligger og hun får vondt idet du slipper opp igjen, kan det være et tegn.

Jeg syns du skal dra til legen med henne om det ikke går over, for en blindtarmbetennelse kan bli unødvendig dramatisk om den ikke blir behandlet rimelig kjapt.

Ofte følger det kvalme, feber og slapphet med en blindtarmbetennelse, i tillegg til smerte i området. Hvis du trykker ned på magen der blindtarmen ligger og hun får vondt idet du slipper opp igjen, kan det være et tegn.

Jeg syns du skal dra til legen med henne om det ikke går over, for en blindtarmbetennelse kan bli unødvendig dramatisk om den ikke blir behandlet rimelig kjapt.

Som jeg hadde mistanke om, gikk det hele over. Hun har ikke vondt lenger, så da slapp vi lege denne gangen.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...