Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei av dette pisset og begynner å røyke igjen etter litt over fire måneder som ikke-røyker. Flere grunner, noen av dem gidder jeg ikke komme inn på her.

Jeg har igrunnen hatt det fint som ikke-røyker da, når de verste abstinensene hadde gitt seg. Har følt meg mer energisk, vært gladere og fått gjort mer. Men så passer det meg egentlig ikke helt å gå rundt og være så jævla glad hele tiden.

Kanskje jeg slutter igjen en gang seinere, men akkurat nå skal jeg ut og kjøpe meg en pakke røyk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68104-jeg-begynner-%C3%A5-r%C3%B8yke-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gyrken

10

• avil

5

• Lionn

4

• Hel Hypo

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

NEIIIII!!!!

Ikke hør på de ondskapsfulle kjerringene her inne.. tror du virkelig de vil deg noe godt, kanskje...

Ingen vil være den siste røykeren på jorda, derfor må vi være solidariske med hverandre.

Forresten er det for seint. Røykpakka er innkjøpt og første siggen er tatt! Nå går det rett til helvete med meg. ;-)

Ingen vil være den siste røykeren på jorda, derfor må vi være solidariske med hverandre.

Forresten er det for seint. Røykpakka er innkjøpt og første siggen er tatt! Nå går det rett til helvete med meg. ;-)

Svarte... Du slutta i et svakt øyeblikk...? :)

.....om ikke annet gjør du det med godt humør....går til helvete altså!

;-)

Annonse

Gratulerer!

Livskvalitet er viktig. Dersom livskvaliteten innebærer vaner som gjer risikoen større for å dø tidlegare så er det likevel verdt det. Uansett om ein driv med basehopping eller røyker.

Dersom motivasjonen for å slutta å røyke kjem, så er det jo fint, men inntil då har det ingen hensikt å plage seg sjølv med å la vera å gjera noko som ein har lyst til.

Velkommen tilbake til oss svake mennesker :-)

Kven er det som har sagt at det er røykarane som er svake? At vi er svake er noko ikkjerøyker-samfunnet har sagt vi er. Det er tøft å røyke - og tøffare blir det etter kvart som gestapo strammar inn...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...