Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hehe

Jeg har vært ikke-røyker like lenge, men i dag (og noen av de siste dagene..) gir jeg blanke!

Imaget mitt forsvant jo med røyken! Plutselig ble jeg så fordømt sunn.

Som Vera Kvaal sa når hun sluttet; "man må være uskikkelig på andre måter".

Men det enkleste er å ta en røyk. Av og til. Sånn som i dag.

:-)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gyrken

10

• avil

5

• Lionn

4

• Hel Hypo

2

Mest aktive i denne tråden

Dette svaret kommer seks timer etter at du forkynte at du skulle ut og kjøpe deg den pakka med røyk.

Derfor har jeg bare et spørsmål:

Smakte det ? :-)

Tja.. ikke den beste røyken jeg har tatt, men det var psykisk veldig godt.. ;-)

• 3 uker senere...

Annonse

Skal du begynne å røyke igjen for så å slutte om noen dager ?? ;o)

Nå er det jo en stund siden jeg begynte igjen da.. noen uker tror jeg? Du skjønner, viljestyrkemuskelen var så sliten, men nå har jeg fått hvilt den litt... ;-)

Annonse

Du må sjekke deg hvert 1½ år for en ny mystisk lungesykdom.

Det er visst siste nye på røykefronten.

Kjekt at du og gyrk kan støtte vherandre i denne vanskelige tiden.

*slutter snart og øver meg på å være surmaga*

*Røyker og er glad til*

*host*

De som vil røyke må gjerne det for meg, men jeg skjønner ikke hva dere har her å gjøre, for her prøver vi faktisk å slutte, og vi trenger ingen oppmuntring til å begynne igjen, det er hjernen min fullt opptatt med hver dag.. den produserer den ene unnskyldningen etter den andre som jeg må klare å stå imot. Så hold kjeft.

De som vil røyke må gjerne det for meg, men jeg skjønner ikke hva dere har her å gjøre, for her prøver vi faktisk å slutte, og vi trenger ingen oppmuntring til å begynne igjen, det er hjernen min fullt opptatt med hver dag.. den produserer den ene unnskyldningen etter den andre som jeg må klare å stå imot. Så hold kjeft.

Jeg skrev:

"Du må sjekke deg hvert 1½ år for en ny mystisk lungesykdom.

- avil"

Så hold kjeft selv.

Jeg skrev:

"Du må sjekke deg hvert 1½ år for en ny mystisk lungesykdom.

- avil"

Så hold kjeft selv.

Avil, det var ikke til DEG jeg sa det, men til alle dem som kommer her med argumenter for å fortsette.. sorry hvis du trodde det.

Avil, det var ikke til DEG jeg sa det, men til alle dem som kommer her med argumenter for å fortsette.. sorry hvis du trodde det.

ok.

Det sto bare til meg, så jeg svarte deretter.

Du burde faktisk ikke bruke tid på dette forumet hvis du HAR sluttet å røyke. Du må videre i sorgprosessen, og si velkommen til en ikke-røyker-identitet.

*seriøs!*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...