Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Sats!

trenger litt info fra en erfaren deg.

Som du har hørt tidligere er jeg blitt overstimulert. Har gått mer eller mindre på 4-8 paraceter daglig for å holde smerten i sjakk.(i samråd med lege).

Du sier at du fikk tilbakefall etter 9 dagen.

Hadde ikke du vondt før de 9 dagene i det hele tatt?

Egentlig blir jeg litt bekymret når smertene avtar og jeg føler meg normal for det skal jo bli verre dersom det jeg blir gravid. Har du hørt om andre som har blitt overstimulert som har reagert på en annen måte enn det?

Venter spent på svar.

Lykke til med voksende mage?

Klem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68117-sats/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når merket du at du var overstimulert sier du?

Jeg merket absolutt ingenting før 9. dagen etter innsetting, kanskje litt om kvelden på rugedag 8. Man merker at magen liksom blir hoven og knallhard. På hvilken rugedag er du nå?

Paracet hjelper mot smertene og det gjør ingenting at du tar dem ifølge min lege iallefall. Det er jo forskjellige styrker på overstimulering, og du kan jo bare ha fått en mildere form siden du ikke har blitt innlagt på sykehus. På mitt første forsøk på forsommeren i fjor, ble jeg også i liten grad overstimulert og det resulterte i graviditet, men abort etter en stund. Så her er det nok absolutt håp for at du kan være gravid.

Vet ikke helt om det er godt nok svar, men jeg har prøvd å svare så godt jeg kan.

Lykke til.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68117-sats/#findComment-318436
Del på andre sider

Når merket du at du var overstimulert sier du?

Jeg merket absolutt ingenting før 9. dagen etter innsetting, kanskje litt om kvelden på rugedag 8. Man merker at magen liksom blir hoven og knallhard. På hvilken rugedag er du nå?

Paracet hjelper mot smertene og det gjør ingenting at du tar dem ifølge min lege iallefall. Det er jo forskjellige styrker på overstimulering, og du kan jo bare ha fått en mildere form siden du ikke har blitt innlagt på sykehus. På mitt første forsøk på forsommeren i fjor, ble jeg også i liten grad overstimulert og det resulterte i graviditet, men abort etter en stund. Så her er det nok absolutt håp for at du kan være gravid.

Vet ikke helt om det er godt nok svar, men jeg har prøvd å svare så godt jeg kan.

Lykke til.

Mange klemmer fra

Tuset takk for svar Sats.

Men mine symptomer begynte med en gang eggposene fylte seg opp igjen - så ikke vet jeg. Føler jeg er på bedringens vei nå men det er vel ikke noe bra tegn da siden det egentlig skal bli verre dersom befrutning skjer.

Er litt lei i dag (ikke litt heller) føler alt er pyton og alle er pyton. Føler at mannen min ikke forstå - vil bare kreve det samme glade mennesket som før - ikke deppa meg. Men det går vel over, har jo egentlig reagert fint til nå på medisinen.

Tror varmen tar knekken på meg. Hos meg skal nordavind og kuling komme som en befrielse!

Klem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68117-sats/#findComment-318862
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...