Gå til innhold

men han anket

Gjest pedofilmisbrukt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest pedofilmisbrukt

Hei!

Fokuser på den dagen han får som fortjent...! Se fram til det, og bit tenna sammen!

For han MÅ få som fortjent !!!

*styrkeklem*

kutta meg igjen i går. har ikke gjort det på snart 5 mnd, også skulle lille meg ut på fest. typen er i syden og jeg er alene hjemme. ikke så lurt, nei..men det er bare om kveldene..nå er jeg tip top..jeg som var kommet så høgt opp på stigen nå, også bare ramlet jeg ned igjen i løpet av 2 minutter..huff huff.Har lyst å reise bort til overgriperen og skyte han!!! Jeg hater han over alt på jord! jeg var 12 år da han hadde samleie med meg. et lite barn. han var 33, en gammel, feit, ekkel gris..har ikke lyst å leve med dette i bakhodet resten av livet, men blir jo aldri kvitt det!!!Jeg har vert så sterk i sommer, og har sett frem til å begynne på skolen, men nå...lyset i tunellen forsvinner...:(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68121-men-han-anket/#findComment-318380
Del på andre sider

kutta meg igjen i går. har ikke gjort det på snart 5 mnd, også skulle lille meg ut på fest. typen er i syden og jeg er alene hjemme. ikke så lurt, nei..men det er bare om kveldene..nå er jeg tip top..jeg som var kommet så høgt opp på stigen nå, også bare ramlet jeg ned igjen i løpet av 2 minutter..huff huff.Har lyst å reise bort til overgriperen og skyte han!!! Jeg hater han over alt på jord! jeg var 12 år da han hadde samleie med meg. et lite barn. han var 33, en gammel, feit, ekkel gris..har ikke lyst å leve med dette i bakhodet resten av livet, men blir jo aldri kvitt det!!!Jeg har vert så sterk i sommer, og har sett frem til å begynne på skolen, men nå...lyset i tunellen forsvinner...:(

Tror du er ny her...?

Velkommen hit!

Vær her sammen med oss... det gjør godt. Skaff deg et hyggelig nick, og la oss bli kjent med deg...?

Presentasjon av meg:

Kvinne 34, singel med sønn på 11. Vært misbrukt fra 8 - 9 års alder, til 16 år. Samboer fra jeg var 19 til 23 med guttens far, som var psykopat.

(fysisk og psykisk terror)

Hatt masse broblemer i mange år, men begynt å 'ta tak i de' først i år. Jeg satt av 2002 til å finne løsningen på å få det bra... Går til psyk hver uke, og får oppfølging hos spes på spiseforstyrrelser. (er tvangsspiser)

Hmm.. -dette var meg, jeg håper du kan få like mye glede av dette forumet som jeg, og mange andre har.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68121-men-han-anket/#findComment-318470
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...