fresja Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 Verktøy: -ar-is-h-(vi)- De bokstavene jeg har satt i parentes, er jeg ikke sikker på. Fjerde biokstav er n eller t. Stein: -ep-s Siste bokstav er også siste bokstav i verktøyet. Tre: i-oko. Jeg tror jeg har hørt om iroko, men finner det ikke. Nordmann: H-rd-ling Øy: L-zon. Den manglende bokstav er andre bokstav i Nordmann. Fangsredskap: Dr-gn-tt 0 Siter
libra Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 Nordmann: Hurdøling Øy: Luzon. Den manglende bokstav er andre bokstav i Nordmann. Har ikke tid til flere, er på vei ut :-) 0 Siter
Bassisten Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 Iroko er eit afrikansk tre ja. Luzon er ei øy på Filipinene Hurdøling? Tenkjer vidare... 0 Siter
libra Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 i all hast... iroko er et tre ja, bare se her: http://www.woodbin.com/ref/wood/iroko.htm 0 Siter
Gjest ova Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 sliter med dette jeg også. verktøy - artis-høvel ? Enn dette verktøyet -l ? 0 Siter
Gjest ova Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 sliter med dette jeg også. verktøy - artis-høvel ? Enn dette verktøyet -l ? Fangstredskap : dragnett 0 Siter
fresja Skrevet 17. august 2002 Forfatter Skrevet 17. august 2002 sliter med dette jeg også. verktøy - artis-høvel ? Enn dette verktøyet -l ? Jeg brukte kryssordleksikonet som ble anbefalt av -x-ar, og verktøyet blir karnisshøvel. Har du noe på leder? Ser ut til å bli Akola, men det er f.eks. by i india! 0 Siter
Gjest ova Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 Jeg brukte kryssordleksikonet som ble anbefalt av -x-ar, og verktøyet blir karnisshøvel. Har du noe på leder? Ser ut til å bli Akola, men det er f.eks. by i india! Jo, jeg har akola , jeg også- noe annet kan det vel ikke bli heller. takk for vertøyet, du- har holdt på med dette lenge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.