Gå til innhold

Jenter?tar dere nettdate seriøst eller....


Gjest Fixfax

Anbefalte innlegg

Har tasta med ei i over en måned og sendt henne litt sms, har blitt enig om å møtes engang,hun skulle få bestemme.

Det jeg er litt redd for at det kommer en fra sidelinja og snapper henne før jeg har truffet henne.

Har bynt å føle at dette er ei jeg vil satse på.

Er dere jenter trofast sånn sett, eller ville dere vært åpen for andre romanser fordi dere mailer med en dere ikke har truffet enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok vært åpen for andre om det var en jeg ikke hadde møtt.

Man sitter ikke på nettet og lover seg bort vet du. Det skal mere til enn som så :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok vært åpen for andre om det var en jeg ikke hadde møtt.

Man sitter ikke på nettet og lover seg bort vet du. Det skal mere til enn som så :0)

ja,skjønner det,men vi har delt bilder og følelser, så jeg ville bli forferdelig skuffet hvis jeg ikke fikk en sjanse å møte henne da.

Føler at vi kjenner hverandre.

Men aner ikke hvordan jenter tenker,kanskje er de vant til å dele følelser og ser det ikke som noe forpliktende ved det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs vel hvor nært det har blitt i kommunikasjonen mellom dere. Min erfaring er ihvertfall at folk stort sett sier det de mener på nettet, men noen kan jo la seg bli revet med og virke mer romantiske enn de mente, kanskje..

Og det er jo ikke alltid sånn at virkeligheten stemmer overens med det bildet man har dannet seg av vedkommende. Men det får du aldri vite om du ikke satser på å møte personen.

Håper det går bra! Lykke til med daten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir forelska sånn ca. 1 gang hvert hundrede år så om jeg hadde møtt noen samtidig som jeg nettdatet romantisk nok med en annen så hadde jeg nok latt nettdate vært nettdate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri satset veldig seriøst på en som jeg aldri hadde møtt i RL selvom kontaken på nett hadde vært super. Den kan fort være noe helt annet når en møtes i RL. Slik type kjemi finner man ikke ut av før man møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,skjønner det,men vi har delt bilder og følelser, så jeg ville bli forferdelig skuffet hvis jeg ikke fikk en sjanse å møte henne da.

Føler at vi kjenner hverandre.

Men aner ikke hvordan jenter tenker,kanskje er de vant til å dele følelser og ser det ikke som noe forpliktende ved det.

Man kan føle at man kjenner hverandre, men man VET ikke det før man har BODD sammen i noen år. Og selv DA finner folk ut at man bor med en fremmed!

He he he neida...ikke ta det så seriøst da. Men møt nå jenta, vær deg selv og se hva som skjer. Hvis det funker like bra i RL så ordner det seg av seg selv :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Dette er komplisert å svare på, da det vil variere så mye fra person til person, og også i forhold til selve situasjonen.

Tror ikke du skal forvente at hun holder seg tro til deg, da dere ikke er i noe (normalt) forhold. Allikevel ville jeg ikke bekymret meg for mye. Eventuelt kan du jo nevne dette for henne og høre hva hun sier. Kanskje dere kan bli enig om å ikke treffe andre, om hun føler det på samme måte. Det er jo ikke noe gigantisk offer, om det ikke går alt for lang tid før dere møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er intressert er det vel en ganske normal følelse å være redd for at andre snapper henne opp før deg.. Enten man bare har hatt kontakt på nettet eller om det er noen man har møtt i RL.

Mitt råd er uansett dette: kjør ditt eget løp uten å tenke på evt. andre menn hun har kontakt med. Lat for deg selv at du er den eneste, da viser du en mer selvsikker holdning.

Begynner du å presse henne/skjerme henne fra å ha evt. kontakt med andre i den fasen her tror jeg du taper mer enn vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...