Gå til innhold

kan jeg klare dette??


Gjest alene

Anbefalte innlegg

Kan jeg greie dette?

Blir alene med to barn,jeg tjener ca 210000;i året,kan jeg greie og betjene ett huslån på 700000 og husleie på 3333;

Håper noen kan forklare meg hva jeg skal gjøre hva jeg har rett på,i forholdt til overgangstønad barnepass osv. Jeg har lest inne på trygdeetatens sider,men ble ikke mye klokere,ønsker en enkel og grei forklaring påom dette kan gå og et noelunne svar på hvor mye penger jeg og mine to barn har og forholde oss til..

Vær så snill og svar

På forhånd tusen takk for hjelpen.

- alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

foxy1365380363

Hei !

Jeg er i samme situasjonen selv, bortsett fra huslånet, men du har krav på overgangstønad, stønad til barnepass, utvidet barnetrygd og fars bidrag.

For min del klarer jeg en husleie på 8000 pluss de andre utgiftene, så du burde kunne få det til.

Anbefaler deg å ta kontakt med trygdekontoret og be om en time med en konsulent så vil de hjelpe deg med papirmølla.

Håper det ordner seg for deg :)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...