Gå til innhold

Reklamasjon og tidsperspektiv.


Gjest ilse

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe ang. dette og?

jeg har en vogn som bare er tre måneder gammel. Det er en feil i plasten på håndtaket, og det skal byttes. Nå er det gått tre uker, og den delen er ikke kommet ennå. Men så ønsker jeg å selge vognen, men ønsker selvfølgelig ikke å selge den med et lite pent håndtak.

Har jeg noen rettigheter - og hva bør jeg evt. gjøre?

Denne delen bør vel være grei å skifte hos alle som selger samme produkt, hvis en har med den nye delen selv - eller er det bare utsalgsstedet som er bunden til garantien?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...