Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe - det neste er vel at sambon din kommer hit og banker meg når han er drittlei av Asgeir-sangene *s* Liker forresten ungene dine Josefine-spillene? Sønnen min låner et som heter Josefine i gulrotåker'n eller gud veit..et eller annet sånn... og så har han endel andre spill. Bare si fra hvis de vil ha noen :) Kan finne ut hvilke vi har her jeg :)

Full jeg ? hehe - nei da, skal nok klare å unngå å bli for full :) Det er bare at det her var sinnssykt godt :) *skååål* hehe - blir gøy å jobbe i morra hvis jeg blir fyllesjuk..hehe .. Butikken kommer jo ikke til å se ut .. Bare kaos etter at jeg har plassert varer der *hihi*

Du, har dere playstation også forresten?

*Masse klemmer* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68158-ankio/#findComment-318297
Del på andre sider

hehe - det neste er vel at sambon din kommer hit og banker meg når han er drittlei av Asgeir-sangene *s* Liker forresten ungene dine Josefine-spillene? Sønnen min låner et som heter Josefine i gulrotåker'n eller gud veit..et eller annet sånn... og så har han endel andre spill. Bare si fra hvis de vil ha noen :) Kan finne ut hvilke vi har her jeg :)

Full jeg ? hehe - nei da, skal nok klare å unngå å bli for full :) Det er bare at det her var sinnssykt godt :) *skååål* hehe - blir gøy å jobbe i morra hvis jeg blir fyllesjuk..hehe .. Butikken kommer jo ikke til å se ut .. Bare kaos etter at jeg har plassert varer der *hihi*

Du, har dere playstation også forresten?

*Masse klemmer* fra

Ingen fare for at han kommer å denger deg:o) Han synes sangene er morsom han også. Josefine i gulerotparken har vi og en del andre Josefine spill så det er bare å rope om du vil ha noen av dem:o)

Vi har playstation 2, ps1 ble kassert etter at sambo gjorde ett mislykket forsøk på å boote den selv. PS2 er ikke boota ennå, men skal få gjort det av en profesjonell i løpet av høsten:o)Aldri i verden om sambo slipper oppi der en gang til. Han skylte på at utstyret han brukte var for stort. hehe:)

*ser for meg butikken du jobber i* hehe:o)

Neida den blir nok fin, bare du ikke starter alt for tidlig:)

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68158-ankio/#findComment-318300
Del på andre sider

Ingen fare for at han kommer å denger deg:o) Han synes sangene er morsom han også. Josefine i gulerotparken har vi og en del andre Josefine spill så det er bare å rope om du vil ha noen av dem:o)

Vi har playstation 2, ps1 ble kassert etter at sambo gjorde ett mislykket forsøk på å boote den selv. PS2 er ikke boota ennå, men skal få gjort det av en profesjonell i løpet av høsten:o)Aldri i verden om sambo slipper oppi der en gang til. Han skylte på at utstyret han brukte var for stort. hehe:)

*ser for meg butikken du jobber i* hehe:o)

Neida den blir nok fin, bare du ikke starter alt for tidlig:)

Stor klem

hehe - å skylde på at utstyret er for stort, det må da være typisk mannfolk *ler*

Butikken kommer nok til å se fin ut :) hehe.. jeg hadde nok blitt sendt hjem om jeg var så full at jeg røra sånn *hehe* Dessuten skal jeg snart slutte å drikke for i kveld tror jeg :) Får vel prøve å få litt søvn..under 6 timer til jeg skal opp og jobbe..

Vi snakkes en annen dag :)

*store klemmer* fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68158-ankio/#findComment-318305
Del på andre sider

hehe - å skylde på at utstyret er for stort, det må da være typisk mannfolk *ler*

Butikken kommer nok til å se fin ut :) hehe.. jeg hadde nok blitt sendt hjem om jeg var så full at jeg røra sånn *hehe* Dessuten skal jeg snart slutte å drikke for i kveld tror jeg :) Får vel prøve å få litt søvn..under 6 timer til jeg skal opp og jobbe..

Vi snakkes en annen dag :)

*store klemmer* fra

Ja menn har vel en tendens til det:o)

Skal snart komme meg i seng selv, er sååå trøtt om dagene. Kan du skjønne hvorfor ? hehe

*kaster av meg fjøsen og trasker på ranglere*

Vi tastes nok garantert en annen dag:)

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68158-ankio/#findComment-318308
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...