Gå til innhold

Flisgubben, gratulerer med dagen:o)


Solsikke

Anbefalte innlegg

Så på ranglere at du har bursdag i dag:o)

Så hipp hurra for deg*s*Også håper jeg flisa har gitt deg omsorg og kjærlighet på dagen din:)Og kanskje en liten pakke*s*

Bursdagssangen synges høyt her, mens jeg vandrer videre ut i natten:)

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen, gubben :) Håper du får en fin dag med dine kjære :) Bursdagssangen tror jeg at jeg skal droppe, men en liten skål kan jeg ta for deg :) *skåål*

Bursdagshilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på blant gratulantene og håper at du får en riktig fin dag med kaker og presanger i selskap av de du setter pris på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis gubbe!

Jeg antar at dagen behørig har blitt feiret med platt-dans i det fri.

Erfaringen tilsier (ref. sms`er fra madamen) - at de helt store kulinariske høydarene har du blitt spart for.....men svenske kjøttbullar tilberedt med en dash kjærlighet og Knorr bernaise, er mat så godt som noe.....!

...ja, må han leva ut i hundrade år.....*virrer rundt en vissen maistang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...