Gå til innhold

Jippy - jeg har fått mensen


Maye

Anbefalte innlegg

Det betyr at jeg skal til ultralyd til torsdag og jeg slipper å vente en uke til.

Syklusen min er så lang og noen ganger litt uregelmessig, så denne gangen var jeg redd den ikke skulle komme innen rimelig tid slik at jeg måtte gå på spray en uke til.

Gleder meg til å komme et skritt nærmere drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må spørre om noe.

Må du ha mensen? Jeg og trodde jeg skulle ha det men når jeg ringer Ullevål sier de at den kanskje ikke kommer,i mitt tilfelle gjør den nok ikke det nå når den siste tiden at det har gått 2 mnd.Men det er rart det er så forskjellig fra sykehus til sykehus,håper bare at jeg ikke har fått gal info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maye!

Hvor tar du forsøket ditt?

Lykke til på torsdag :-)

Takk for det, vi er kjempespente.

Vi tar det på Røde Kors

Klinikken, bestemte oss mens det fremdeles var full egentbetaling og synes det var likegreit å gjøre det der. Dersom vi må ha et til, så stiller vi oss nok i køen på Rikshospitalet (kommer litt ann på økonomien)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre om noe.

Må du ha mensen? Jeg og trodde jeg skulle ha det men når jeg ringer Ullevål sier de at den kanskje ikke kommer,i mitt tilfelle gjør den nok ikke det nå når den siste tiden at det har gått 2 mnd.Men det er rart det er så forskjellig fra sykehus til sykehus,håper bare at jeg ikke har fått gal info.

På RKK fikk jeg beskjed om å gå en uke til på spray dersom jeg ikke hadde fått mensen innen en uke. Det hadde noe med slimhinnene som skulle være så tynne som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På RKK fikk jeg beskjed om å gå en uke til på spray dersom jeg ikke hadde fått mensen innen en uke. Det hadde noe med slimhinnene som skulle være så tynne som mulig.

Det er rart at jeg ikke fikk vite det,de må jo gi riktig informasjon.Håper jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rart at jeg ikke fikk vite det,de må jo gi riktig informasjon.Håper jeg da.

Håper du fikk svar fra Ullevål i dag, frustrerende å få motstridende informasjon. Lykke til med spraying og snart stikking (DET gruer jeg meg til...)

Har du fått noen bivirkninger enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cemi på spraydag 3

Håper du fikk svar fra Ullevål i dag, frustrerende å få motstridende informasjon. Lykke til med spraying og snart stikking (DET gruer jeg meg til...)

Har du fått noen bivirkninger enda?

Ingen bivirkninger ennå.Har du fått noen bivirkninger og hvor langt er du kommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bivirkninger ennå.Har du fått noen bivirkninger og hvor langt er du kommet?

Jeg sover mye mer nå, merker jeg er trøtt en time før jeg normalt ville lagt meg. Og så går jeg egentlig og gjesper hele dagen.

I tillegg synes jeg at det har kommet et par kilo snikende, har akkurat vært ute og gått en tur for å bli kvitt dem.

Bortsett fra det er jeg helt uten bivirkninger, begynner nesten å bli redd for at jeg er en av dem som trenger sterkere dose....

Jeg er på spraydag 16. Skal til ultralyd nå til torsdag *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover mye mer nå, merker jeg er trøtt en time før jeg normalt ville lagt meg. Og så går jeg egentlig og gjesper hele dagen.

I tillegg synes jeg at det har kommet et par kilo snikende, har akkurat vært ute og gått en tur for å bli kvitt dem.

Bortsett fra det er jeg helt uten bivirkninger, begynner nesten å bli redd for at jeg er en av dem som trenger sterkere dose....

Jeg er på spraydag 16. Skal til ultralyd nå til torsdag *spent*

Det blir spennende på Torsdag,jeg krysse fingre for deg.

Jeg har nok lagt på meg et par kg selv men vet ikke om det er pga sprayen.Jeg prøver å gå ned noen kg,veldig vanskelig.Bruker epple edikk og noe annet som skal gjøre så kroppen ikke tar til seg så mye fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...