Gå til innhold

livet...

Anbefalte innlegg

Det er ikke så greit....

- å forstå hvorfor man egentlig lever...?

En gang i blandt er livet bra! -og da lurer man på hvorfor...? Det burde jo vært omvendt? Man burde lure på hvorfor... -når man IKKE har det bra? Men det vet man jo... innerst inne... ihvertfall aner man... svaret.

I dag har jeg en ok dag, men på både gode og dårlige dager, grubler jeg mye. -Jeg har prøvd å analysere den rastløsheten jeg har i kroppen... -følelsen av å vente på noe... alltid... vente...

Jeg har svaret... -Jeg venter på den dagen jeg slipper å være her mere...-den dagen jeg får fred. Jeg vet det nå.

Men det skal skje naturlig. Og det skal være lenge til... -jeg har tenkt til å bli gammel. Jeg skal se sønnen min vokse opp. Han trenger meg, og jeg skal være her for han så lenge jeg klarer... -det har jeg bestemt meg for.

-Og hvem vet? ...-Kanskje en dag så slutter jeg å vente? Kanskje jeg en dag gleder meg over å leve? Jeg håper det.

Jeg jobber hele tiden med å gjøre det beste ut av det... -i ventetiden...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68182-livet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dukkelise

Hei på deg:-)

Ja det er den vetetiden..ett bra innlegg du har skrevet her tulla....virkelig.I denne ventetiden du...så kan vi vel snakkes en del.....ja så blir den ikke så kjip..gjøre det beste utt av den.

Og ja..kasnje en dag så er det slik...vi venter ikke lengre..tenk da så godt huufsa.

Og du..dæsken så herlig det var å møte deg i går kveld.Du herlige vesen!!!

Kos deg da....jeg skal hoppe i sjøen på nytt nå..Livet er nå herlig noen ganger da:-)

Masse gode tnaker herfra til deg........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68182-livet/#findComment-318590
Del på andre sider

Hei på deg:-)

Ja det er den vetetiden..ett bra innlegg du har skrevet her tulla....virkelig.I denne ventetiden du...så kan vi vel snakkes en del.....ja så blir den ikke så kjip..gjøre det beste utt av den.

Og ja..kasnje en dag så er det slik...vi venter ikke lengre..tenk da så godt huufsa.

Og du..dæsken så herlig det var å møte deg i går kveld.Du herlige vesen!!!

Kos deg da....jeg skal hoppe i sjøen på nytt nå..Livet er nå herlig noen ganger da:-)

Masse gode tnaker herfra til deg........

Takk, dukken min...

Jeg og gutten min hadde med oss 3 bikkjer og badet i sta vi også... Da er livet litt bra, ja :c)

Har akkurat sendt en mail til deg også, jeg da... *s*

Håper å få en laaang mail tilbake snart, med innehold av heele ferien !!!

Og du, .. -ventetiden blir lettere hvis man har noen å dele den med, ja....

Vi får gjøre det beste ut av det alle mann... og jeg vil gjerne dele en del av den med deg!

;o)

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68182-livet/#findComment-318609
Del på andre sider

Gjest victoria80

Takk, dukken min...

Jeg og gutten min hadde med oss 3 bikkjer og badet i sta vi også... Da er livet litt bra, ja :c)

Har akkurat sendt en mail til deg også, jeg da... *s*

Håper å få en laaang mail tilbake snart, med innehold av heele ferien !!!

Og du, .. -ventetiden blir lettere hvis man har noen å dele den med, ja....

Vi får gjøre det beste ut av det alle mann... og jeg vil gjerne dele en del av den med deg!

;o)

*klem*

Skjønner at det er slitsomt å gruble på ting hele tiden.Håper bare at du får det bedre snart og klarer å glede deg over ting.Skal sende deg noen varme tanker.

Koz fra Victoria

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68182-livet/#findComment-325077
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...